El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.
Seleccionar idioma
Klient jest katarskim bankiem zaangażowanym w promowanie zrównoważonego rozwoju w regionie poprzez świadczenie szerokiej gamy usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Nasz klient od ponad 20 lat świadczy usługi bankowe dla startupów, dużych korporacji i sektora publicznego w Katarze i na całym świecie. Jednak ostatnio zaobserwował znaczny spadek liczby wniosków o otwarcie rachunków bankowych od firm. Ponadto potrzebowali bezpieczniejszego narzędzia do weryfikacji tożsamości osób fizycznych lub firm otwierających konto, aby zapobiec oszustwom i zachować zgodność z przepisami dotyczącymi Poznaj swojego klienta (KYC) i przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Ponieważ klient już wcześniej współpracował z Innowise nad projektem, zwrócił się do nas, abyśmy zajęli się tym wyzwaniem, jakim jest przyciągnięcie większej liczby klientów korporacyjnych i zapewnienie przyzwoitego bezpieczeństwa cybernetycznego.
Formularz zgłoszeniowy
Una vez cumplidas las condiciones previas, el sistema genera una contraseña de un solo uso para verificar la identidad del usuario y evitar la piratería informática. Tras la aprobación, el usuario puede rellenar los formularios necesarios, especificando sus datos empresariales (nombre de la empresa, número de identificación fiscal, naturaleza de la empresa, depósito inicial, etc.), datos financieros (volumen de ventas en efectivo, número de operaciones con cheques, etc.), productos, accionistas, personas de contacto, partes vinculadas y condiciones de FATCA y CRS. También pueden adjuntar archivos si es necesario.
Przetwarzanie danych
Po przesłaniu i przetworzeniu informacji bank może skontaktować się z potencjalnym klientem korporacyjnym w celu sprostowania wszelkich kontrowersyjnych momentów lub poprosić o dodatkowe informacje. Następnie bank umówi się na spotkanie z potencjalnym klientem w jednym z oddziałów w celu omówienia pozostałych warunków.
Durante el proyecto, el principal reto fue verificar y validar diferentes formularios de acuerdo con los procedimientos bancarios corporativos. Además, los especialistas del Grupo Innowise emplearon modernos algoritmos de cifrado para proteger los datos confidenciales de los clientes y eliminar el riesgo de infracciones.
Ponieważ Innowise z powodzeniem współpracował z tym klientem w przeszłości, nasz zespół projektowy nie musiał przechodzić przez nowy proces wdrażania. Ponieważ klient potrzebował rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek bardzo szybko, naszym zadaniem było dostarczenie aplikacji internetowej w napiętych terminach.
Projekt miał na celu zapewnienie logicznych powiązań między wprowadzonymi danymi w oparciu o ograniczenia klientów i przepisy bankowe. Dzięki nowoczesnemu podejściu do tworzenia oprogramowania i dogłębnej wiedzy merytorycznej, nasze deweloperzy aplikacji bankowych zagłębił się w projekt, wykorzystując Flutter do tworzenia interfejsów z automatyczną walidacją danych.
W trakcie projektu zespół był na bieżąco z wizją projektu klienta, dostosowując się do zmian bez rozszerzania zakresu. Zespół odbywał codzienne spotkania w celu omówienia postępów pośrednich, wyjaśnienia obowiązków za pośrednictwem Google Meet, przypisania zadań i śledzenia ukończenia projektu w Jira. Ogólnie rzecz biorąc, projekt był zarządzany zgodnie z metodologią Scrum z dwutygodniowymi sprintami.
Po otrzymaniu informacji zwrotnej od klienta, nasz zespół projektowy wprowadził poprawki i skorygował drobne błędy. Innowise z powodzeniem ukończyło projekt w napiętym terminie i dostarczyło pełnowartościowe rozwiązanie. Obecnie formularz internetowy gromadzi informacje o potencjalnych klientach korporacyjnych i zatwierdza/odrzuca wnioski o otwarcie konta na podstawie dostarczonych danych.
Innowise ha creado un formulario web de banca digital que agiliza el proceso de apertura de cuentas. Nuestro equipo ha desarrollado una solución que elimina la necesidad de visitar una sucursal bancaria o lidiar con engorrosos trámites. Con este formulario web, los usuarios pueden convertirse fácilmente en clientes corporativos de uno de los mayores bancos de Qatar desde la comodidad de sus hogares. Este enfoque ofrece a los usuarios una experiencia de apertura de cuenta cómoda, rápida y segura.
Ponadto nasz cyfrowy formularz otwarcia jest tańszy dla klienta niż tradycyjne procesy papierowe, eliminując potrzebę drukowania i wysyłania formularzy papierowych. Dzięki automatycznej walidacji pól, formularze otwarcia konta zapewniają, że brakujące lub nieprawidłowe informacje są sprawdzane przed ich przesłaniem, redukując błędy ludzkie.
Dzięki szyfrowaniu, bezpiecznym serwerom i innym środkom bezpieczeństwa gwarantujemy kompleksową ochronę danych, eliminując najmniejsze ryzyko ich wycieku.
Ogólnie rzecz biorąc, rozwiązanie internetowe opracowane przez Innowise zaowocowało usprawnionym procesem otwierania rachunków i ugruntowaną, zgodną z prawem relacją między bankiem a posiadaczami rachunków.
x2.5
25%
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Política de cookies.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.