El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.
Seleccionar idioma
Trudno jest nadążyć za wszystkimi innowacjami, które pojawiają się w branży tworzenia aplikacji mobilnych, ponieważ ewoluuje ona w szybkim tempie. Musisz jednak znać najbardziej obiecujące trendy, aby przetrwać i rozwijać się w tej cyfrowej dżungli. Aby zapewnić sukces swojej przyszłej aplikacji, omówmy najnowsze trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych, które zmienią świat technologii w 2023 roku.
Czujesz się nieco oldschoolowo ze swoją aplikacją?
Nasz zespół zaktualizuje Twoją aplikację, aby zapewnić jej aktualność, dzięki czemu uzyskasz najlepszy zwrot z inwestycji.
Podczas pandemii COVID-19 zainteresowanie świata aplikacjami mobilnymi wzrosło jak nigdy dotąd. Interaktywne gry, aplikacje do edycji zdjęć, media społecznościowe, aplikacje biznesowe dla osób pracujących z domu cieszyły się ogromnym wzrostem liczby pobrań i sprawiły, że wirtualny świat stał się nową rzeczywistością ludzi.
Sin embargo, la situación cambiará significativamente en 2023. Dado que la gente está intentando encontrar formas cómodas de comunicarse con el mundo offline y está volviendo a su vida habitual de antes de la cuarentena, se necesitan productos que faciliten su socialización. Por eso, las aerolíneas, los servicios de venta de billetes y las aplicaciones de reserva de atracciones y viajes son los productos que habrá que vigilar el año que viene.
Technologia mobilna nieustannie ewoluuje, a krajobraz mobilny wkrótce zmieni się diametralnie. Ta szybka zmiana oznacza, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby pozostać konkurencyjnymi, a uczenie maszynowe będzie dużą częścią tej transformacji. ML może pomóc firmom dotrzeć do nowych klientów w bardziej osobisty sposób, jednocześnie zwiększając wydajność i skuteczność.
Odpowiadanie na pytania jest powszechnie stosowane w aplikacjach społecznościowych i chatbotach. Jego zasłużona popularność przejawia się w zdolności do udzielania użytkownikom szybkich i trafnych odpowiedzi, oszczędzając w ten sposób czas na dogłębne wyszukiwanie. Dlatego wdrożenie takiego systemu jest inteligentną decyzją dla wszystkich sfer.
Spersonalizowane treści to cel numer jeden dla każdej aplikacji w 2023 roku. Wynika to z rosnącej popularności narzędzi internetowych, które pozwalają użytkownikom kontrolować własne treści i komunikować się z innymi w bardziej spersonalizowany sposób.
System rekomendacji to kolejny trend w rozwoju aplikacji, który drastycznie zmienił sposób interakcji użytkowników z produktami cyfrowymi. Filtruje dane użytkownika i prezentuje tylko najbardziej istotne informacje, które powinny być idealnie dopasowane. Świetnym przykładem jest aplikacja Netflix, która pomaga użytkownikom na całym świecie wybrać odpowiedni dla nich film, zwiększając w ten sposób ich lojalność wobec marki i skłaniając ich do powrotu.
Obecnie istnieje duże zapotrzebowanie na terminale POS jako nowy sposób obsługi płatności, śledzenia sprzedaży lub zarządzania klientami w sklepie. Stanowią one nie tylko pomost między sprzętem a oprogramowaniem, który tworzy kompletny proces transakcji, ale są również pomocne w śledzeniu danych sprzedaży i gromadzeniu informacji o klientach.
Dzięki chmurowym rozwiązaniom i działaniu jako aplikacje oferują ogromne zasoby małym i średnim firmom bez znaczących inwestycji. Spersonalizowane doświadczenie klienta, elastyczność, szybki dostęp do dokładnych danych i łatwość obsługi systemów POS umożliwiają firmom działanie równie efektywnie jak dużym markom. Na przykład, zaawansowany system POS pozwala właścicielom restauracji na aktualizację menu w czasie rzeczywistym, zarządzanie rezerwacjami, integrację zamówień online, przetwarzanie różnych metod płatności itd. To kolejny świetny trend mobilny do rozważenia, jeśli dążysz do zwiększenia efektywności i lojalności klientów.
Wcześniej terminale płatnicze jedynie uzupełniały istniejący sprzęt w punktach sprzedaży. Android jest przełomowym rozwiązaniem, ponieważ pozwala agentom rozliczeniowym i dostawcom wartości dodanej na tworzenie własnych aplikacji. Zastępując wiele urządzeń w sklepie własnymi aplikacjami, sprzedawcy i agenci rozliczeniowi mogą obniżyć całkowity koszt posiadania i zwiększyć lojalność klientów. Ponadto system Android ma dużą społeczność programistów, a systemy POS oparte na systemie Android mogą uruchamiać różne aplikacje. Oprócz funkcji front-office, takich jak aplikacje sklepowe, lojalnościowe, click and collect i bilety, aplikacje mogą również zapewniać funkcje back-office, takie jak zarządzanie personelem i raportowanie. Alternatywne metody płatności mogą być akceptowane poprzez wykorzystanie rozszerzonych możliwości urządzenia, takich jak kamery, skanowanie i NFC. Oprócz tradycyjnych metod płatności, system Android umożliwia łatwe przenoszenie nowych aplikacji, w tym kodów QR i portfeli cyfrowych.
Kolejny trend w rozwoju aplikacji wart uwagi w nadchodzących latach to grywalizacja. Okazała się ona najbardziej atrakcyjną funkcją aplikacji, która zwiększa zaangażowanie użytkowników i napędza konwersje. Globalny rynek grywalizacji osiągnął 11,94 miliarda dolarów en 2021, 7.030 millones de dólares más que en 2016. Teniendo en cuenta estas increíbles cifras, no sorprende que las empresas estén dispuestas a invertir mucho dinero en gamificación para sus aplicaciones y disfrutar de todos sus beneficios.
Las cripto y superaplicaciones de reciente aparición ya han integrado la gamificación, lo que confirma su popularidad en todo el mundo. Por ejemplo, Stepn - la mayor aplicación que paga a los usuarios por caminar, correr y hacer footing. Las reglas del juego son simples: usted compra NFT w formie sneakersów na rynkach Stepn, łączysz je z aplikacją i zaczynasz być aktywny fizycznie, aby zarabiać tokeny.
Aplikacje umożliwiające przechowywanie i dostęp do pieniędzy w podróży to nowy trend, a portfele mobilne są jedną z najpopularniejszych opcji. Aplikacje te pozwalają użytkownikom bezpiecznie przechowywać pieniądze bez obawy o ich utratę lub zapomnienie. Zapoznaj się z naszym ostatnim artykułem na blogu na temat budowania cyfrowych portfeli..
Portfele mobilne są zaawansowanym sposobem płatności online, do którego coraz więcej osób zwraca się ze względu na wygodę i bezpieczeństwo. Oprócz tego, że są wykorzystywane do codziennych zadań, portfele mobilne umożliwiają użytkownikom dostęp do kont bankowych i dokonywanie zakupów bez fizycznej karty kredytowej. Nadszedł więc właściwy czas, aby przyznać, że aplikacje portfeli mobilnych są obiecującą niszą w rozwoju mobilnym, na którą warto zwrócić szczególną uwagę.
Platformy low-code lub no-code zamykają naszą listę nadchodzących trendów w tworzeniu aplikacji mobilnych. Powody, dla których firmy wolą przejść na te platformy są proste: służą one przyspieszeniu i ułatwieniu procesu rozwoju. Będąc wydajnymi czasowo i wzbogaconymi o podejście plug-and-play, pomagają w szybkim kapitalizowaniu nowych trendów na rynku.
Tomemos como ejemplo la plataforma de low-code Mendix. Elimina la necesidad de un equipo de desarrollo o probadores técnicos dedicados. También sustituye al gestor de proyectos y acelera el proceso de desarrollo al tiempo que mantiene todo bajo control. PowerApps, Zoho Creator, OutSystems, Appian... todas desempeñan la misma función, ayudándote a crear MVPs desde cero dentro de los plazos y el presupuesto.
Obecne wiodące trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują rozwój technologii AR, rosnący nacisk na doświadczenie użytkownika poprzez zaawansowane praktyki projektowe, integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz rosnącą popularność rozwoju międzyplatformowego.
Rozwój sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego znacząco wpływa na rozwój aplikacji mobilnych, poprawiając doświadczenia użytkowników poprzez spersonalizowane interakcje i inteligentne podejmowanie decyzji. Aplikacje mobilne zawierają obecnie inteligentne funkcje, takie jak analityka predykcyjna, chatboty i silniki rekomendacji, zapewniając użytkownikom bardziej dopasowane i wydajne usługi. AI i ML przyczyniają się również do poprawy wydajności aplikacji, bezpieczeństwa i zdolności do analizowania ogromnych ilości danych, dzięki czemu aplikacje mobilne są bardziej intuicyjne, responsywne i dostosowują się do potrzeb użytkowników.
Przewidywane przyszłe trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują powszechne przyjęcie technologii 5G, dalszą integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanych doświadczeń związanych z aplikacjami, przyjęcie technologii immersyjnych (AR&VR&MR) oraz rosnące znaczenie środków cyberbezpieczeństwa.
Oceń ten artykuł:
4.8/5 (45 opinii)
Powiązane treści
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Política de cookies.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.