Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Gracias.

El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych, które warto obserwować w 2023 roku

Trudno jest nadążyć za wszystkimi innowacjami, które pojawiają się w branży tworzenia aplikacji mobilnych, ponieważ ewoluuje ona w szybkim tempie. Musisz jednak znać najbardziej obiecujące trendy, aby przetrwać i rozwijać się w tej cyfrowej dżungli. Aby zapewnić sukces swojej przyszłej aplikacji, omówmy najnowsze trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych, które zmienią świat technologii w 2023 roku.

Czujesz się nieco oldschoolowo ze swoją aplikacją?

Nasz zespół zaktualizuje Twoją aplikację, aby zapewnić jej aktualność, dzięki czemu uzyskasz najlepszy zwrot z inwestycji.

Kategorie aplikacji, które zdominują rynek

Podczas pandemii COVID-19 zainteresowanie świata aplikacjami mobilnymi wzrosło jak nigdy dotąd. Interaktywne gry, aplikacje do edycji zdjęć, media społecznościowe, aplikacje biznesowe dla osób pracujących z domu cieszyły się ogromnym wzrostem liczby pobrań i sprawiły, że wirtualny świat stał się nową rzeczywistością ludzi.

Sin embargo, la situación cambiará significativamente en 2023. Dado que la gente está intentando encontrar formas cómodas de comunicarse con el mundo offline y está volviendo a su vida habitual de antes de la cuarentena, se necesitan productos que faciliten su socialización. Por eso, las aerolíneas, los servicios de venta de billetes y las aplicaciones de reserva de atracciones y viajes son los productos que habrá que vigilar el año que viene.

Las categorías de aplicaciones dominarán el mercado

Rozwój aplikacji mobilnych ARwzrasta.

Według statystykiw Mercado de RA y RV osiągnęły 25,21 miliarda dolarów amerykańskich w 2022 roku. Ta liczba będzie nadal rosła w 2023 roku, dając Ci świetną okazję, aby wykorzystać ten trend w rozwoju aplikacji mobilnych i dostarczyć użytkownikom przełomowe doświadczenia. Ponieważ smartfony stają się coraz bardziej wydajne i wyposażone w więcej funkcji niż kiedykolwiek, programiści mogą tworzyć naprawdę wyjątkowe doświadczenia użytkowników, zwiększając retencję i zaangażowanie klientów. Na przykład, Ikea uruchomiła aplikację AR, która szybko stała się popularna na rynku ze względu na możliwość wirtualnego umieszczenia 3200 produktów Ikea w swoich domach. Takie eksperymenty z wystrojem w aplikacji Ikea Place przed dokonaniem zakupu pomagają uniknąć złych wyborów projektowych, a tym samym zwiększają lojalność klientów wobec marki. Istnieje już wiele przykładów na to, jak AR pozwala doświadczać mody w zabawny i wyjątkowy sposób. Aplikacja PICTOFiT Shopping te permite ver cómo te quedarían distintos conjuntos. Además, puedes obtener recomendaciones precisas especificando tu tipo de cuerpo, color de piel y preferencias personales. No hay casi nadie que no recuerde Pokemon Go w 2016 roku. Szaleństwo na całym świecie, gdzie ludzie żyli swoimi dziecięcymi fantazjami w rozszerzonej rzeczywistości, oznaczało początek publicznego zainteresowania technologią rozszerzonej rzeczywistości jako całością. Jesteśmy pewni, że rok 2023 to odpowiedni moment na stworzenie czegoś tak chwytliwego jak ta mainstreamowa aplikacja.

ML zmieni krajobraz mobilny

Technologia mobilna nieustannie ewoluuje, a krajobraz mobilny wkrótce zmieni się diametralnie. Ta szybka zmiana oznacza, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby pozostać konkurencyjnymi, a uczenie maszynowe będzie dużą częścią tej transformacji. ML może pomóc firmom dotrzeć do nowych klientów w bardziej osobisty sposób, jednocześnie zwiększając wydajność i skuteczność.

Machine learning

ML w opiece zdrowotnej: analiza danych

Machine learning ya se aplica en la sanidad móvil. Copiando las funciones del cerebro humano, utiliza redes neuronales para identificar los cambios que el ser humano no es capaz de ver. He aquí algunos ejemplos:

  • Odkrywanie leków. Jednym z pierwszych udanych wdrożeń ML jest medycyna precyzyjna. Jest to nowa metoda sekwencjonowania w celu zapewnienia, że leki mają właściwy wpływ na pacjenta.
  • ML pomaga odkrywać leki i uczyć się, jak prawidłowo stosować je w leczeniu;
  • ML mejora para generar tratamientos personalizados basados en el historial médico de un paciente con poco riesgo;
  • ML powiadamia o zmianach w codziennych aktywnościach i ostrzega przed niebezpiecznymi z długoterminowej perspektywy;
  • ML pomaga utrzymać porządek w dokumentacji medycznej i skutecznie klasyfikować dane za pomocą technik rozpoznawania OCR;
  • ML controla los cambios de comportamiento y ayuda a revelar lo que es importante para la salud de este paciente en particular. 

Hay un buen ejemplo de cómo una aplicación móvil puede salvar la vida de los enfermos de diabetes: MySugr. Ahora los pacientes controlan mejor su enfermedad registrando sus datos a diario. Los médicos también se benefician, ya que pueden revisar los datos y sugerir un tratamiento mejor.

ML w mediach: rozpoznawanie obrazów

Uczenie maszynowe znacząco przyczyniło się do rozwoju aplikacji rozpoznawania obrazów. Dziś popyt na takie aplikacje jest wyższy niż kiedykolwiek, z powodu rosnącej ilości danych w internecie oraz unikalnej zdolności tych aplikacji do rozrywki i ułatwiania życia ludziom i firmom. Rynek aplikacji rozpoznawania obrazów ma osiągnąć 81,8 miliarda dolarów do 2026 roku. To nowa funkcja, która w przyszłości stanie się niezbędna w każdej branży. Technologia rozpoznawania obrazu stała się tak zaawansowana, że może być obecnie wykorzystywana do identyfikacji osób, obiektów, a nawet marek w filmach i obrazach. Może to wkrótce doprowadzić do wykorzystania ML do analizy treści i celów reklamowych.Por ejemplo, Google Lens ha transformado la forma en que las personas descubren el mundo que les rodea y ha abierto nuevos horizontes digitales permitiendo a los usuarios obtener cosas más rápidamente con la sola ayuda de la cámara o la foto de su teléfono. Hay un gran número de ejemplos de cómo Google Lens puede utilizarse eficazmente: traducciones rápidas de texto, identificación precisa de plantas y animales, escaneo inmediato de códigos QR. Basándose en tus referencias, te ayuda a encontrar las cosas que te gustan buscando otras similares en Internet.

ML i odpowiadanie na pytania

Odpowiadanie na pytania jest powszechnie stosowane w aplikacjach społecznościowych i chatbotach. Jego zasłużona popularność przejawia się w zdolności do udzielania użytkownikom szybkich i trafnych odpowiedzi, oszczędzając w ten sposób czas na dogłębne wyszukiwanie. Dlatego wdrożenie takiego systemu jest inteligentną decyzją dla wszystkich sfer.

ML i systemy rekomendacji

Spersonalizowane treści to cel numer jeden dla każdej aplikacji w 2023 roku. Wynika to z rosnącej popularności narzędzi internetowych, które pozwalają użytkownikom kontrolować własne treści i komunikować się z innymi w bardziej spersonalizowany sposób.

System rekomendacji to kolejny trend w rozwoju aplikacji, który drastycznie zmienił sposób interakcji użytkowników z produktami cyfrowymi. Filtruje dane użytkownika i prezentuje tylko najbardziej istotne informacje, które powinny być idealnie dopasowane. Świetnym przykładem jest aplikacja Netflix, która pomaga użytkownikom na całym świecie wybrać odpowiedni dla nich film, zwiększając w ten sposób ich lojalność wobec marki i skłaniając ich do powrotu.

Rozwój super aplikacji rośnie w siłę

Sieci społecznościowe, takie jak Facebook czy Snapchat, były używane głównie do utrzymywania kontaktu z przyjaciółmi i krewnymi. Obecnie zyskują na popularności dzięki dodatkowym funkcjom, takim jak zakupy, bankowość i rozrywka. Meituan es un buen ejemplo de cómo las funcionalidades de una app pueden ampliarse dentro de un mismo producto. Empezó como una aplicación de reparto de comida, pero ahora es una importante plataforma de compras. Después de añadir una opción para reservar hoteles, se ha convertido en un actor dominante en el mercado. Además, Meituan se integra completamente con WeChat, lo que permite a los usuarios pagar directamente a través de WeChat Pay. Hablando de esto último, la aplicación WeChat empezó como una aplicación de mensajería en 2011. Ahora se ha convertido en una parte inseparable de la vida de todo el mundo en China: uno la utiliza para enviar mensajes a sus amigos, comprar alimentos, llamar a un taxi e incluso reservar una cita con el médico. Prácticamente no hay vida fuera de la aplicación WeChat en China. Y lo que es más interesante: aún no se ha desarrollado ningún análogo de la aplicación occidental, lo que hace aún más tentador considerar esta tendencia en primer lugar.  Superaplikacje stają się coraz bardziej popularne w ostatnich latach, ponieważ oferują coraz więcej funkcji dla użytkownika. Dzięki tym aplikacjom użytkownicy mogą uzyskać dostęp do swoich cyfrowych potrzeb za pomocą jednego loginu i wprowadzać informacje o płatnościach tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Ułatwia to użytkownikom zarządzanie finansami, pozostawanie w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi oraz dokonywanie zakupów.

Nacisk na bezpieczne tworzenie aplikacji

Como ya se ha dicho, la gente busca mejores soluciones móviles para satisfacer sus necesidades diarias, y las superaplicaciones podrían ser la respuesta. Sin embargo, hay otro factor a tener en cuenta: la seguridad de las aplicaciones móviles. La mayor parte del fraude digital se produce en dispositivos móviles. Esto se debe a que es más probable que las personas utilicen sus dispositivos móviles para acceder a Internet y realizar transacciones que para utilizar navegadores web estándar o clientes de correo electrónico. Según un badania McAfee, w ciągu ostatnich pięciu lat liczba przestępstw popełnianych za pomocą urządzeń mobilnych wzrosła trzykrotnie.Każdy klient rozumie ryzyko i wybierze wysoce bezpieczną aplikację do zapisywania danych osobowych. Dlatego tworzenie bezpiecznych aplikacji jest tak samo ważne, jak tworzenie aplikacji przyjaznych dla użytkownika lub wielofunkcyjnych.

Rozliczanie terminali POS

Obecnie istnieje duże zapotrzebowanie na terminale POS jako nowy sposób obsługi płatności, śledzenia sprzedaży lub zarządzania klientami w sklepie. Stanowią one nie tylko pomost między sprzętem a oprogramowaniem, który tworzy kompletny proces transakcji, ale są również pomocne w śledzeniu danych sprzedaży i gromadzeniu informacji o klientach. 

Dzięki chmurowym rozwiązaniom i działaniu jako aplikacje oferują ogromne zasoby małym i średnim firmom bez znaczących inwestycji. Spersonalizowane doświadczenie klienta, elastyczność, szybki dostęp do dokładnych danych i łatwość obsługi systemów POS umożliwiają firmom działanie równie efektywnie jak dużym markom. Na przykład, zaawansowany system POS pozwala właścicielom restauracji na aktualizację menu w czasie rzeczywistym, zarządzanie rezerwacjami, integrację zamówień online, przetwarzanie różnych metod płatności itd. To kolejny świetny trend mobilny do rozważenia, jeśli dążysz do zwiększenia efektywności i lojalności klientów. 

Wcześniej terminale płatnicze jedynie uzupełniały istniejący sprzęt w punktach sprzedaży. Android jest przełomowym rozwiązaniem, ponieważ pozwala agentom rozliczeniowym i dostawcom wartości dodanej na tworzenie własnych aplikacji. Zastępując wiele urządzeń w sklepie własnymi aplikacjami, sprzedawcy i agenci rozliczeniowi mogą obniżyć całkowity koszt posiadania i zwiększyć lojalność klientów. Ponadto system Android ma dużą społeczność programistów, a systemy POS oparte na systemie Android mogą uruchamiać różne aplikacje. Oprócz funkcji front-office, takich jak aplikacje sklepowe, lojalnościowe, click and collect i bilety, aplikacje mogą również zapewniać funkcje back-office, takie jak zarządzanie personelem i raportowanie. Alternatywne metody płatności mogą być akceptowane poprzez wykorzystanie rozszerzonych możliwości urządzenia, takich jak kamery, skanowanie i NFC. Oprócz tradycyjnych metod płatności, system Android umożliwia łatwe przenoszenie nowych aplikacji, w tym kodów QR i portfeli cyfrowych.

Rosnąca popularność aplikacji do rozpoznawania głosu

W 2023 roku powinno pojawić się więcej aplikacji rozpoznawania głosu. Rynek tej technologii osiągnął ponad 10,7 miliarda dolarów w 2020 roku i przewiduje się, że wzrośnie o 27,16 miliarda dolarów do 2026 roku. Popularność wyszukiwania głosowego jest łatwa do zrozumienia, ponieważ jest dużo prostsze i zajmuje mniej czasu niż ręczne pisanie. Añadir una aplicación de reconocimiento de voz a su cartera será una decisión inteligente que los usuarios de todo el mundo apreciarán mucho. Por ejemplo, nuestros desarrolladores móviles han creado una aplicación para Android que garantiza un viaje seguro en coche y proporciona acceso rápido a las funciones necesarias: mapas, llamadas, mensajería, reproductor de música y un "botón de emergencia". La popularidad de la aplicación se debe a sus funciones de "modo de conducción" y a su capacidad integrada para controlarlas con comandos de voz.
Creciente popularidad de la búsqueda por voz

Koncentracja na grywalizacji

Kolejny trend w rozwoju aplikacji wart uwagi w nadchodzących latach to grywalizacja. Okazała się ona najbardziej atrakcyjną funkcją aplikacji, która zwiększa zaangażowanie użytkowników i napędza konwersje. Globalny rynek grywalizacji osiągnął 11,94 miliarda dolarów en 2021, 7.030 millones de dólares más que en 2016. Teniendo en cuenta estas increíbles cifras, no sorprende que las empresas estén dispuestas a invertir mucho dinero en gamificación para sus aplicaciones y disfrutar de todos sus beneficios.

Las cripto y superaplicaciones de reciente aparición ya han integrado la gamificación, lo que confirma su popularidad en todo el mundo. Por ejemplo, Stepn - la mayor aplicación que paga a los usuarios por caminar, correr y hacer footing. Las reglas del juego son simples: usted compra NFT w formie sneakersów na rynkach Stepn, łączysz je z aplikacją i zaczynasz być aktywny fizycznie, aby zarabiać tokeny.

Centrarse en la gamificación

Wzrost mobilnych portfeli

Aplikacje umożliwiające przechowywanie i dostęp do pieniędzy w podróży to nowy trend, a portfele mobilne są jedną z najpopularniejszych opcji. Aplikacje te pozwalają użytkownikom bezpiecznie przechowywać pieniądze bez obawy o ich utratę lub zapomnienie. Zapoznaj się z naszym ostatnim artykułem na blogu na temat budowania cyfrowych portfeli..

Portfele mobilne są zaawansowanym sposobem płatności online, do którego coraz więcej osób zwraca się ze względu na wygodę i bezpieczeństwo. Oprócz tego, że są wykorzystywane do codziennych zadań, portfele mobilne umożliwiają użytkownikom dostęp do kont bankowych i dokonywanie zakupów bez fizycznej karty kredytowej. Nadszedł więc właściwy czas, aby przyznać, że aplikacje portfeli mobilnych są obiecującą niszą w rozwoju mobilnym, na którą warto zwrócić szczególną uwagę.

Monederos móviles

Powstanie platform typu low-code lub no-code

Platformy low-code lub no-code zamykają naszą listę nadchodzących trendów w tworzeniu aplikacji mobilnych. Powody, dla których firmy wolą przejść na te platformy są proste: służą one przyspieszeniu i ułatwieniu procesu rozwoju. Będąc wydajnymi czasowo i wzbogaconymi o podejście plug-and-play, pomagają w szybkim kapitalizowaniu nowych trendów na rynku.

Tomemos como ejemplo la plataforma de low-code Mendix. Elimina la necesidad de un equipo de desarrollo o probadores técnicos dedicados. También sustituye al gestor de proyectos y acelera el proceso de desarrollo al tiempo que mantiene todo bajo control. PowerApps, Zoho Creator, OutSystems, Appian... todas desempeñan la misma función, ayudándote a crear MVPs desde cero dentro de los plazos y el presupuesto.

Podsumowanie

W Google Play i App Store znajduje się 6,29 miliona aplikacji. Aby wyróżnić się w tej trudnej konkurencji, powinieneś przyjąć najnowsze trendy w rozwoju aplikacji mobilnych i oferować bezproblemowe doświadczenie cyfrowe swojej docelowej grupie odbiorców. W ten sposób zdobędziesz serca swoich klientów. Jeśli uważasz, że nadszedł czas na omówienie solidnej i bogatej w funkcje aplikacji przyszłości, Innowise zawsze jest do Twojej dyspozycji.

Preguntas frecuentes (FAQ)

Obecne wiodące trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują rozwój technologii AR, rosnący nacisk na doświadczenie użytkownika poprzez zaawansowane praktyki projektowe, integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz rosnącą popularność rozwoju międzyplatformowego.

Rozwój sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego znacząco wpływa na rozwój aplikacji mobilnych, poprawiając doświadczenia użytkowników poprzez spersonalizowane interakcje i inteligentne podejmowanie decyzji. Aplikacje mobilne zawierają obecnie inteligentne funkcje, takie jak analityka predykcyjna, chatboty i silniki rekomendacji, zapewniając użytkownikom bardziej dopasowane i wydajne usługi. AI i ML przyczyniają się również do poprawy wydajności aplikacji, bezpieczeństwa i zdolności do analizowania ogromnych ilości danych, dzięki czemu aplikacje mobilne są bardziej intuicyjne, responsywne i dostosowują się do potrzeb użytkowników.

Przewidywane przyszłe trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują powszechne przyjęcie technologii 5G, dalszą integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanych doświadczeń związanych z aplikacjami, przyjęcie technologii immersyjnych (AR&VR&MR) oraz rosnące znaczenie środków cyberbezpieczeństwa.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!
autor
Eugene Shapovalov Szef działu mobilnego

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4.8/5 (45 opinii)

Powiązane treści

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Disponible en: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    ¿Necesita más información?

    ¡Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    flecha