Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Gracias.

El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Internet zachowań: przyszłość obsługi klienta?

Internet of behaviors (IoB) es una tecnología emergente que podría transformar el servicio al cliente y la forma en que las empresas interactúan con ellos. El IoB puede proporcionar información para ayudar a las empresas a comprender mejor el comportamiento, las preferencias y las necesidades de los clientes mediante la recopilación de datos sobre cómo interactúan las personas con los productos, los servicios y los sitios web. En esta entrada de blog, veremos qué es el IoB, su impacto combinado con el IoT (internet of things), su valor para las empresas, sus ventajas y desventajas, aplicaciones en diversas industrias y algunos ejemplos de IoB en acción.

Brakuje przydatnych informacji o klientach?

Pozwól Innowise pomóc Ci wdrożyć Internet zachowań dla lepszej obsługi klienta.

Czym jest internet zachowań?

Mówiąc prosto, internet zachowań to system, który wykorzystuje dane zebrane z interakcji ludzi z produktami lub usługami, aby dostarczyć wglądów w ich zachowania. Te dane mogą być wykorzystane do tworzenia spersonalizowanych doświadczeń dla klientów oraz bardziej trafnych prognoz dotyczących przyszłych zachowań. Może również pomóc zidentyfikować trendy w zachowaniach lub preferencjach klientów w różnych grupach demograficznych lub regionach.

¿Qué es internet of behaviors?

Połączony wpływ IoB i IoT

El impacto combinado del Internet of behaviors y el Internet of things puede ser significativo para las empresas. Combinando datos de ambas fuentes -comportamientos de los clientes y uso de dispositivos-, las empresas pueden obtener información muy valiosa sobre las necesidades y preferencias de los clientes. Esto les permite ofrecer soluciones a medida que satisfagan las expectativas de los clientes, al tiempo que mejoran su experiencia general con los productos o servicios de la empresa.

Zalety i wady Internetu zachowań

Gromadząc duże ilości danych na temat interakcji ludzi z produktami lub usługami, firmy mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i dostosować swoje oferty. Ponadto te dane mogą być używane do opracowywania bardziej efektywnych kampanii marketingowych skierowanych do konkretnych grup demograficznych lub regionów. Wreszcie, IoB może pomóc zmniejszyć koszty związane z obsługą klienta, dostarczając informacje zwrotne w czasie rzeczywistym na temat interakcji klientów z produktami lub usługami, dzięki czemu problemy mogą być rozwiązywane szybko, zanim staną się poważnymi problemami.  

Trudno będzie zarządzać i zabezpieczać dużą ilość danych

Jedną z kluczowych wad internetu zachowań es que a las empresas les resultará difícil gestionar y asegurar una abundancia de datos recogidos sobre las interacciones de los clientes con productos o servicios. Además, han surgido preocupaciones sobre las posibles implicaciones para la privacidad cuando se recopilan grandes cantidades de información personal de los individuos sin su consentimiento. Por lo tanto, es importante que las empresas que utilicen soluciones IoB se aseguren de que cumplen todas las leyes pertinentes relacionadas con la protección de datos personales cuando recopilen dicha información de los clientes.

Zastosowania internetu zachowań

Znajdujemy się u progu nowej ery gromadzenia i analizy danych. Dane te mogą być wykorzystywane do wszystkiego, od badań marketingowych po badania zdrowia publicznego. Podczas gdy niektóre zastosowania IoB są już powszechne, takie jak aplikacje do monitorowania kondycji, dopiero zaczynamy zarysowywać powierzchnię tego, co jest możliwe.

Marketing cyfrowy i reklama

Nowa generacja marketingu cyfrowego i reklamy wyłania się dzięki wprowadzeniu aplikacji internetu zachowań. IoB umożliwia firmom korzystanie z wglądów w zachowania klientów w czasie rzeczywistym podczas interakcji z ich treściami cyfrowymi, aby poprawić podejmowanie decyzji. Aplikacje IoB pozwalają marketerom segmentować klientów i dostosowywać kampanie, rozpoznając, przewidując i reagując na preferencje użytkowników.

Dzięki technologii głębokiego uczenia się i możliwościom analizy predykcyjnej dane o preferencjach klientów mogą być zbierane, analizowane i wykorzystywane do bardziej trafnego kierowania reklam do konkretnych odbiorców. To daje ogromny potencjał reklamodawcom internetowym, umożliwiając im dopracowanie reklam, aby lepiej angażować konsumentów poprzez tworzenie bardziej przekonujących treści.

Opieka zdrowotna

Cyfryzacja opieki zdrowotnej stanowi szansę dla innowacyjnych podejść, które łączą sztuczną inteligencję, przetwarzanie w chmurze i czujniki. Internet zachowań jest jednym z tych nowych podejść, zaprojektowanym w celu gromadzenia danych na temat zachowań pacjentów i zapewnienia dalszego wglądu w ich stan zdrowia. 

Internet zachowań ma szerokie implikacje we współczesnej opiece zdrowotnej, od ulepszonych strategii angażowania pacjentów po spersonalizowane zalecenia dotyczące leków. Trwają prace nad rozwojem procesów kognitywnych do monitorowania stanów takich jak depresja i procesów medycznych, takich jak prowadzenie dokumentacji medycznej. Wraz z rozwojem technologii IoB, jej zastosowania w opiece zdrowotnej obiecują wysoki poziom precyzji i dokładności, który może radykalnie poprawić wyniki we wszystkich dziedzinach.

IoB sanitario

Rząd i kształtowanie polityki

Internet zachowań zaczyna rewolucjonizować sposób podejmowania decyzji przez rządy i decydentów. Wykorzystując ogromne ilości danych tworzonych przy każdej interakcji cyfrowej, IoB może zapewnić terminowe informacje zwrotne i analizy procesów decyzyjnych w niemal każdej dziedzinie. 

Przykładowo, implementacja IoB oparta na sztucznej inteligencji może generować w czasie rzeczywistym zalecenia dotyczące wpływu inicjatyw rządowych na obywateli, takie jak czas reakcji na dostęp do leczenia lub porównanie kosztów różnych programów opieki społecznej. Dane te mogą potencjalnie zapewnić, że decyzje rządowe są oparte na aktualnych informacjach, które odzwierciedlają bieżące potrzeby i trendy w społeczeństwie, ostatecznie poprawiając wyniki przy jednoczesnym oszczędzaniu pieniędzy podatników.

Ubezpieczenia

Firmy ubezpieczeniowe wykorzystują innowacyjne technologie, takie jak internet zachowań, aby zrewolucjonizować sposób oceny ryzyka i oferowania ochrony ubezpieczeniowej. IoB pomaga ubezpieczycielom lepiej zrozumieć zachowania klientów i towarzyszące im ryzyko poprzez kontekstualizację i korelację danych zebranych z różnych źródeł. Umożliwia również takim firmom szybsze reagowanie poprzez przewidywanie potencjalnego ryzyka bez polegania na ręcznych procesach lub zbyt ogólnych założeniach dotyczących prawdopodobieństwa zgłaszania roszczeń przez klientów lub angażowania się w nieuczciwe działania. 

Las compañías de seguros pueden ahora ofrecer tarifas a medida basadas en el estilo de vida del usuario gracias a internet of behaviors, lo que proporciona a los clientes una forma única de ahorrar dinero y personalizar su cobertura. Sin embargo, como ocurre con todas las nuevas tecnologías, debe haber medidas de seguridad adecuadas para garantizar que la privacidad del cliente no se vea comprometida.

Comercio electrónico

Internet zachowań w znaczący sposób wpływa na świat Comercio electrónico. IoB wykorzystuje gromadzenie danych z zachowań użytkowników i interakcji ze stronami internetowymi, automatycznie kategoryzując klientów na podstawie ich nawyków i preferencji. Dane te są następnie wykorzystywane do tworzenia spersonalizowanych doświadczeń dla każdego klienta, takich jak spersonalizowane rekomendacje produktów i wysoce trafne treści na stronach internetowych. W rezultacie firmy są lepiej przygotowane do zrozumienia potrzeb swoich konsumentów i opracowania sposobów ich skutecznego zaspokojenia. Dzięki temu lepszemu zrozumieniu zwiększa się zaangażowanie klientów, co skutkuje wyższą konwersją, większą liczbą zdobytych punktów lojalnościowych i większą satysfakcją klientów.

Comercio electrónico IoB

FinTech

Świat finansów stoi u progu rewolucyjnego okresu dzięki internetowi zachowań. IoB odzwierciedla nowy sposób zarządzania informacjami, ekosystemami i tożsamościami, znacznie bliższy temu, jak ludzie faktycznie się zachowują. Oznacza to bardziej precyzyjną personalizację usług, bezpieczne zdecentralizowane transakcje finansowe oraz wykorzystanie kolektywnej sztucznej inteligencji do zapewnienia wiarygodności dla firm FinTech To ułatwia bankom, agencjom kredytowym, firmom ubezpieczeniowym i finansistom znajdowanie kreatywnych sposobów na dostęp do punktów danych i wzbogacanie profili klientów jednym zestawem zintegrowanych informacji zamiast polegania na ręcznym wprowadzaniu danych w wielu silosach.

Przykłady zachowań w Internecie

Nadejście ery Internetu zapoczątkowało nową erę targetowania konsumentów, której przewodzą tacy giganci jak Facebook i Google. Firmy te w imponujący sposób wykorzystują dane o zachowaniu użytkowników do tworzenia strategii kampanii, które są bezpośrednio skierowane do określonych odbiorców. Od danych demograficznych po rekordy aktywności online, informacje te są wykorzystywane do precyzyjnego prezentowania bardzo trafnych reklam. Konsumenci nie są już bombardowani ogólnymi reklamami; zamiast tego technologia umożliwiła tym firmom bezpośrednie zwracanie się do osób w oparciu o ich gusta i zainteresowania. 

YouTube siempre ha sido líder en vídeo en línea; ahora, se ha convertido en un creador de tendencias con su nueva iniciativa de análisis del comportamiento. Permite a YouTube comprender los hábitos de visualización de sus usuarios, lo que permite a la empresa mejorar la plataforma para todos los usuarios. Con esta tecnología, YouTube puede identificar mejor lo que buscan los espectadores, lo que les cautiva e interesa, y cómo se pueden integrar contenidos de alta calidad en su ya impresionante catálogo.

W ostatnich latach na rynku pojawiło się wiele popularnych technologii, które przenoszą doświadczenie użytkownika na zupełnie nowy poziom. Takie jak Siri, Google Home oraz Alexa mogą nie tylko wykonywać szybkie zadania, takie jak ogólne zapytania i wyszukiwania. Mimo to mogą również badać i interpretować dane i zachowania użytkowników, aby pracować wydajniej. Oznacza to, że z czasem mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich użytkowników i dostosować się, aby ułatwić im życie. W miarę jak technologie te będą stawać się coraz bardziej powszechne, staną się inteligentniejsze, pomagając ludziom w wykonywaniu codziennych zadań bez utraty rytmu.

Końcowe przemyślenia

Las aplicaciones potenciales de internet of behaviors son amplias y variadas: desde el marketing y la publicidad digitales hasta las decisiones políticas de los gobiernos, pasando por las pólizas de seguro médico. Está claro que existen grandes oportunidades para las empresas que apliquen esta tecnología, pero también algunos riesgos asociados, sobre todo en lo que respecta a la privacidad, que deben estudiarse detenidamente antes de emprender cualquier acción. 

Wraz z postępem technologicznym, który dokonuje się każdego dnia, wygląda na to, że przyszłość przyniesie jeszcze więcej ekscytujących zastosowań dla potęgi zachowań internetowych. Miej się więc na baczności – Twoja firma też może na tym skorzystać!

Preguntas frecuentes (FAQ)

El comportamiento en Internet, en términos sencillos, se refiere a los datos derivados de las interacciones de las personas con productos o servicios en línea. Su importancia radica en la capacidad de analizar estos datos para obtener información sobre el comportamiento de los usuarios, lo que permite a las empresas crear experiencias personalizadas, hacer predicciones precisas e identificar tendencias en diferentes grupos demográficos o regiones.

Zachowanie w Internecie znacząco kształtuje doświadczenia użytkowników, dostarczając cennych informacji na temat tego, w jaki sposób osoby fizyczne wchodzą w interakcje z produktami i usługami online. Zrozumienie tych zachowań umożliwia firmom dostosowanie ich ofert, personalizację interakcji i przewidywanie potrzeb użytkowników, co ostatecznie poprawia ogólne wrażenia użytkowników. Zasadniczo analiza zachowań w Internecie jest potężnym narzędziem, które pozwala firmom tworzyć bardziej intuicyjne, angażujące i zorientowane na użytkownika doświadczenia cyfrowe.

Por supuesto, Innowise está bien equipada para ayudar a las empresas a comprender y optimizar sus estrategias de comportamiento en Internet. Nuestra experiencia radica en el aprovechamiento de tecnologías avanzadas para analizar las interacciones de los usuarios, proporcionando información valiosa y elaborando estrategias a medida para mejorar la presencia en línea y las experiencias de los usuarios. Si desea perfeccionar sus estrategias de comportamiento en Internet, estamos aquí para guiarle por el camino del éxito.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4.8/5 (45 opinii)

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Disponible en: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    ¿Necesita más información?

    ¡Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    flecha