Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Robot jako usługa w chmurze obliczeniowej: 40% wzrost wydajności i 20% wzrost bazy klientów

Innowise opracował i zoptymalizował back-end i front-end projektu oraz podłączył roboty do chmury.

Klient

Branża
IoT
Region
USA
Klient od
2022
Our customer is a leading “robotics as a service” company based in Silicon Valley. They are RaaS consultants that enable mid-sized American manufacturers to deploy and scale automation quickly and without risk. Detailed information about the client cannot be disclosed under the provisions of the NDA.

Wyzwanie

Ten projekt B2B ma na celu dostarczenie robotów organizacjom, które chcą zautomatyzować swoje procesy.

Innowise faced the challenge of developing a practical cloud robotics solution to cover the problems with robot maintenance, data collection on robot performance, and timely repair services. In addition, it was essential to track the robot’s actual operating hours for automatically generated invoices.

Wdrożenie

Innowise opracowało rozwiązanie SaaS do efektywnego zarządzania i płynnej integracji robotów. Zaprojektowaliśmy również łatwą w użyciu aplikację mobilną, aby zwiększyć komfort zarządzania.

Innowise zdecydował się na architekturę mikrousług w chmurze, ponieważ ułatwia ona skalowanie aplikacji i przyspiesza ich rozwój. Architektura ta ściśle współdziała z AWS - najbardziej wszechstronną i szeroko przyjętą platformą chmurową na świecie.

Połączone usługi AWS

Złożona i wieloaspektowa struktura rozwiązania integruje różne usługi AWS, takie jak:

  • Elastic Beanstalk pomaga wdrażać i zarządzać aplikacjami internetowymi dzięki udostępnianiu pojemności, monitorowaniu stanu aplikacji i nie tylko;
  • DynamoBD obsługuje struktury danych i usługi chmurowe o kluczowej wartości. Korzyści przejawiają się w automatycznym skalowaniu, buforowaniu w pamięci, funkcjach tworzenia kopii zapasowych i przywracania;
  • AWS Grafana umożliwia wysyłanie zapytań, wizualizację i ostrzeganie o metrykach, dziennikach i śladach pochodzących z robota;
  • IOT SIteWise – a managed service that collects, processes, and monitors robot data locally – even without an internet connection;
  • IAM bezpiecznie kontroluje dostęp do zasobów AWS i zarządza uprawnieniami;
  • SNS służy do wysyłania powiadomień SMS do klientów i deweloperów o krytycznych stanach robotów;
  • SQS for Celery – asynchronous task queue based on distributed message passing;
  • KMS do przechowywania i automatycznego odświeżania kluczy;
  • RDS (PostgreSQL), S3, Lambda są zaimplementowane w celu wysyłania statusu łączności robota do zaplecza;
  • SES to usługa poczty e-mail w chmurze do masowego wysyłania wiadomości e-mail;
  • KVS – for secure live streaming.

Oprócz usług wymienionych powyżej, usługa Django zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ może gromadzić dane z robotów, kompilować dzienne i miesięczne faktury oraz sporządzać umowy z klientami wyszczególniające tylko czas bezczynności.

Inteligentne sprawdzanie bieżącego statusu robota

To understand the current status of the robot, we set up a system that compares the current set of robot data with some previous ones. If the anomaly is detected, it receives a status – “severe” or “warning” – and sends a push notification to the appropriate communication channel.

Also, the third-party service IXON allows monitoring the performance of robots in real time. Since robots are registered in StrideLinx, it is possible to modify the router’s configuration remotely, find out what devices are connected to it, etc.

Akcje GitHub dla ciągłej integracji/ciągłego wdrażania

Kod jest wypychany do elastycznego rejestru kontenerów, a następnie CD wdraża zmiany w gałęziach dev i main do odpowiednich środowisk w Elastic Beanstalk.

W samym Elastic Beanstalk skonfigurowaliśmy automatyczne kontrole kondycji środowisk, które wysyłają alerty do Slacka, jeśli środowisko sprawia problemy.

Datadog do przechowywania logów

Datadog łączy kompleksowe ślady, metryki i dzienniki, aby roboty i usługi AWS były w pełni obserwowalne. Obecnie Innowise pracuje nad przejściem na AWS SiteWise do przechowywania danych robotów, ponieważ rozwiąże to problem utraty połączenia internetowego. Rozwiązanie to zapobiega utracie danych robotów i wysyła je na serwer AWS nawet w przypadku braku połączenia internetowego lub niedostępności back-endu.

Aplikacja mobilna

Nasz zespół opracował aplikację mobilną, która umożliwia klientom uzyskanie aktualnych informacji o stanie wynajętego robota. Aplikacja zawiera również przydatne wykresy, które pokazują czas bezczynności i pracy robotów.

Thanks to the integrated WebRTC based on AWS KVS, the customer can also connect to the robot’s camera and see what the robot is currently doing.

Technologie i narzędzia

Rozwiązania embedded
PLC, kontroler robotów, LoRaWAN, MicroPython, OPC UA, Raspberry PI, ESP 32
Front-end
TypeScript, React Native, Redux, react-navigation
Back-end
Python, Django, Celery, Celery beat
Cloud
Elastic Beanstalk, DynamoDB, AWS Grafana, IOT SIteWise, IOT core, IAM, SNS, SQS, KMS, RDS(PostgreSQL), S3, Lambda, SES, KVS
VCS
Git, GitHub
DevOps
Działania GitHub. DataDog, Nginx, Docker, Docker Compose

Proces

After collecting and documenting the client’s requirements, Innowise began development. We used the Scrum approach with one-week sprints and meetings three times a week to discuss important issues. Slack and Jira were used to manage tasks and discuss projects within the team. Each week, the project manager reached out to the client via Skype to provide an update on the development process.

Zespół

1
Kierownik projektu
2
Programistów back-end
1
Programista front-end
3
Specjaliści ds. wsparcia robotów
team-innowise

Wyniki

As a result, Innowise developed a solution that increased manufacturers’ demand for robot rentals.

Since we implemented “robot as a service” in cloud computing, the customer can monitor the robot’s status in real time and provide timely technical support. With AWS Po podłączeniu SiteWise wszystkie dane robota są zapisywane i prawidłowo wyświetlane na fakturach.

Ponadto firmy, które wynajęły roboty od naszego klienta, stwierdziły, że ich wydajność produkcyjna wzrosła o 40%.

Czas trwania projektu
  • Styczeń 2022 r. - w toku

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow