Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Vielen Dank!

Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.

Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Optymalizacja strony internetowej i niestandardowy rozwój LMS: automatyzacja 30% papierkowej roboty

Innowise zaktualizowało stronę internetową uczelni do nowej wersji Umbraco, zawierającej dostosowany system zarządzania kursami i formularze zgłoszeniowe dla studentów.

Klient

Branża
Edukacja
Region
UE
Klient od
2022
Unser Kunde ist eine Bildungseinrichtung mit Sitz in der Europäischen Union, die akademische Kurse für Studenten weltweit anbietet. Detaillierte Informationen über den Kunden dürfen aufgrund der Bestimmungen der Vertraulichkeitsvereinbarung (NDA) nicht offengelegt werden.

Wyzwanie

System zarządzania treścią uczelni klienta był oparty na CMS Umbraco 4.11. Głównymi problemami były niezoptymalizowany kod i słaba wydajność, które można było naprawić poprzez aktualizację do nowszej wersji Umbraco.

Co więcej, system aplikacji do zapisów na kursy online wymagał aktualizacji, aby rozwiązać kwestie związane z przesyłaniem dokumentów, śledzeniem postępów edukacyjnych i rejestrami studentów. Platformie brakowało również narzędzi do śledzenia indywidualnych postępów i możliwości przesyłania plików multimedialnych związanych z edukacją.

Zadaniem Innowise była aktualizacja istniejącej strony internetowej, w tym migracja Umbraco do nowej wersji CMS, stworzenie nowych szablonów HTML, wdrożenie funkcjonalności aplikacji elektronicznych oraz stworzenie bardziej elastycznego systemu zarządzania do śledzenia postępów, rozliczania studentów i publikowania treści.

Wdrożenie

Nasz zespół przeprowadził audyt edukacyjnego systemu CMS klienta i zdecydował się zaktualizować go do nowszej wersji w kilku etapach, zgodnie z oficjalną dokumentacją Umbraco. Zmodernizowaliśmy system, aby umożliwić sprawne zarządzanie kursami i składanie wniosków, co sprawia, że proces edukacyjny jest wygodniejszy zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów.

Aktualizacja strony internetowej

Istniejąca wersja Umbraco CMS 4.11 została uznana za nieodpowiednią do przyszłego rozwoju strony internetowej ze względu na słabą wydajność i ograniczoną funkcjonalność. Naszym pomysłem była aktualizacja systemu do wersji 9.5 lub wyższej.

Aby zapewnić płynną i kontrolowaną migrację Umbraco, podzieliliśmy przepływ pracy na kilka etapów:

  • utworzenie kopii zapasowej bazy danych klienta i plików strony internetowej;
  • aktualizacja niestandardowego kodu i szablonów do wersji 6.5;
  • aktualizacja do wersji 7.5 z nowym panelem administracyjnym;
  • aktualizacja do wersji 8.5 w celu zmiany podstawowej architektury projektu;
  • aktualizacja witryny do wersji Umbraco 9.5 w celu późniejszego ulepszenia.

Das Upgrade auf Umbraco 9.5 hat zu erheblichen globalen Systemänderungen geführt. Die Umstellung auf .NET5 hat die Leistung der Website erheblich gesteigert. Nach dem Upgrade hat unser Team Tests durchgeführt, kleinere Probleme in der Architektur und nicht optimierte Abfragen identifiziert und umgehend behoben. So konnten wir die Geschwindigkeit der Website um das 2,5-fache steigern.

Indywidualny system zarządzania kursami edukacyjnymi

Po aktualizacji platformy do nowszej wersji, nasz zespół opracował nową funkcjonalność związaną z kursami. Stworzyliśmy listę dostępnych programów z elastycznym filtrowaniem. Studenci mogą teraz składać aplikacje online na różne programy, wypełniając wymagane informacje i przesyłając dokumenty.

Podzieliliśmy również kursy na kilka modułów z dołączonymi notatkami, lekcjami wideo i książkami. Po zaliczeniu jednego z modułów, studenci powinni zdać testy u nauczycieli akademickich, aby uzyskać dostęp do kolejnego modułu. Wdrożyliśmy również skalę ocen dla każdej dyscypliny oraz indywidualny system śledzenia ocen.

Zaktualizowane systemy zarządzania uczniami i narzędzia do śledzenia postępów edukacyjnych umożliwiają uczniom i nauczycielom skoncentrowanie się na edukacji zamiast na kwestiach organizacyjnych.

Darüber hinaus haben unsere Spezialisten eine Funktion implementiert, mit der Studierende Dokumente bei der Hochschule anfordern können. Die Benachrichtigung über den Antrag wird an das Dekanat zur weiteren Bearbeitung und Einreichung weitergeleitet. Sobald die erforderlichen Unterlagen fertig sind, erhalten die Studierenden eine Benachrichtigung, dass sie zum Dekanat kommen sollen.

Przeprojektowano również formularz drukowanego dokumentu: pomysł polegał na uzyskaniu dwustronicowego układu z oświadczeniem osobistym na jednej stronie i resztą na drugiej stronie arkusza A4 w celu łatwego przetwarzania dokumentów, z mniej ważnymi informacjami dostępnymi, ale wizualnie oddzielonymi.

Außerdem haben wir mehrere neue Online-Formulare hinzugefügt, darunter eine internationale Bewerbung mit der Funktion einer grundlegenden Bewertung der Englischkenntnisse des Bewerbers. Unser Team arbeitet derzeit an diesem Formular, um weitere Bewertungskriterien und Spracheingaben hinzuzufügen.

Innowise hat außerdem die Funktionalität der Website durch ein neues Dashboard erweitert, das es den Studierenden ermöglicht, die Stundenpläne der Professoren einzusehen und freie Termine für Forschungsgespräche zu buchen. Mit Hilfe dieser neuen Funktion können Studierende bequem Termine vereinbaren, ohne langwierige E-Mails an Professoren schreiben oder deren Büros aufsuchen zu müssen. Das System ermöglicht es den Nutzern, schnell in den Kalendern der Professoren zu navigieren und eine passende Zeit und einen Raum an der Hochschule auszuwählen. Das System kann in den Google-Kalender integriert werden, so dass alle Buchungen und Änderungen am Terminplan sofort über alle Plattformen hinweg synchronisiert werden.

Technologie i narzędzia

Backend
.NET5, ASP.NET WEB API, Entity Framework, JWT, FluentValidation, AutoMapper
Frontend
XHTML zbudowany zgodnie ze specyfikacjami W3C, JavaScript, jQuery i CSS. Zgodność z poziomem A dostępności treści internetowych. React, Lodash, Recoil, Material UI, Apollo Client
Bazy danych
MS SQL Server
Platformy
Umbraco CMS 9
Cloud
Azure Data Storage, Azure Key Vault, Azure App Insights, Azure App Services, Azure AD, Azure Functions, Azure Cosmos DB
DevOps
Azure DevOps
QA
NUnit, Moq

Verfahren

Stosowaliśmy metodologię Scrum z dwutygodniowymi sprintami, aby zapewnić niezbędną elastyczność w procesie pracy. Podczas projektu cała komunikacja między naszym zespołem a klientem odbywała się za pośrednictwem Google Chat i Google Meets ze stałym śledzeniem zadań za pośrednictwem Jira. Ogólnie rzecz biorąc, zakres naszych prac obejmował następujące etapy:

  • Przeprowadziliśmy audyt projektu w celu zidentyfikowania problemów z wydajnością i zebrania wymagań.
  • Po zebraniu wymagań wykonaliśmy kopię zapasową strony internetowej i bazy danych.
  • Zaktualizowaliśmy stronę internetową do wersji Umbraco 9.5, dzięki czemu proces ten nie zakłócił pracy uczelni i przetwarzania nowych aplikacji.
  • Podczas testów utrzymywaliśmy i ulepszaliśmy poprzednią funkcjonalność systemu zarządzania treścią uczelni.

Po zatwierdzeniu wyników przez klienta rozpoczęliśmy opracowywanie nowych funkcji kursu, narzędzi do automatyzacji dokumentów oraz nowych formularzy aplikacyjnych i testowych. Nadal pracujemy nad projektem, utrzymujemy funkcjonalność strony i udoskonalamy nowe funkcje dla programów edukacyjnych.

Zespół

1
Kierownik projektu
1
Inżynier DevOps
2
Front-End-Programme
2
Backend-Programme
1
Projektant UI/UX
1
QA-Ingenieur
1
Kierownik zespołu
team-innowise

Wyniki

Die aktualisierte Website der Hochschule verzeichnete eine erhebliche Leistungssteigerung, verdoppelte die Besucherzahl und erhöhte die Zahl der Anmeldungen von Studenten für neue Kurse. Durch die Einführung automatisierter Schreibarbeiten und neuer Dokumentationswerkzeuge wurde die Arbeit der Mitarbeiter der Hochschule optimiert und erheblich beschleunigt. Die Studierenden können fortan Lernmaterialien mit Videos, Büchern, Bildern und Artikeln ergänzen, was den Lernprozess strukturierter und angenehmer macht. Die Website ist für mobile Geräte optimiert, so dass die Studierenden jederzeit und überall lernen, ihre Fortschritte verfolgen, Beratungen buchen und Anträge einreichen können.
Czas trwania projektu
  • Maj 2022 - w toku

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Sie können 1 Bild mit einer Größe von 2 MB erstellen. Dateiformate: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Pfeil