Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych.
Vielen Dank!

Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.

Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Oprogramowanie CRM dla ochrony zdrowia: redukcja kosztów administracyjnych o 14%

Firma Innowise dostosowała system MS Dynamics CRM, aby zachować ujednolicone profile pacjentów, ułatwić opiekę medyczną i zapewnić podejmowanie decyzji przez personel szpitala w oparciu o dane.

Klient

Branża
Opieka zdrowotna
Region
UE
Klient od
2021

Naszym klientem jest europejski dostawca usług opieki zdrowotnej świadczący opiekę opartą na technologii i badaniach biomedycznych, zatrudniający ponad 5000 pracowników. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi i profesjonalnemu personelowi zapewnia spersonalizowane, wysokiej jakości leczenie za pośrednictwem rozległej sieci szpitali i klinik.  

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Wyzwania związane z migracją danych CRM między EHR, systemami rozliczeniowymi i starszymi bazami danych

Nasz klient, wielospecjalistyczna firma opieki zdrowotnej z dziesiątkami oddziałów w całej Europie, stanęła przed wyzwaniami związanymi z konsolidacją informacji o pacjentach i usprawnieniem procesów medycznych. Pomimo rozwoju działalności, firma zmagała się z utrzymaniem jakości i spójności danych, nie mogąc zintegrować własnego CRM z zewnętrznymi źródłami, zapewnić lepszej opieki nad pacjentami i usprawnić pracę personelu szpitalnego. W szczególności dane medyczne były rozproszone w elektronicznej dokumentacji medycznej (EHR), systemach rozliczeniowych i starszych bazach danych, co powodowało silosy informacyjne i trudności w dostępie do dokumentacji pacjentów. Ponadto ich oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami nie posiadało wielu przydatnych funkcji, takich jak planowanie wizyt, śledzenie wizyt pacjentów i fakturowanie. W związku z tym dostęp do przestarzałego CRM klienta był czasochłonny i uciążliwy, co negatywnie wpływało na zadowolenie pacjentów i wydajność operacyjną.

Wdrożenie

Wdrażanie Microsoft Dynamics CRM w branży opieki zdrowotnej

Innowise ersetzte das alte CRM des Kunden durch ein zentralisiertes Repository, das eine umfassende Migration von Patienteninformationen, Dokumenten, Aufgaben, Aktivitäten und Schlüsselmetriken zu Microsoft Dynamics 365 ermöglicht. Wir setzten Microsoft CRM ein, um ein einheitliches System für die Speicherung und Verwaltung von Patienteninformationen zu schaffen, einschließlich demografischer Daten, Krankengeschichte und Behandlungspläne. Darüber hinaus implementierten unsere Software-Ingenieure Funktionen zur Terminplanung, zur Verfolgung von Patientenbesuchen und zur Verwaltung von Rechnungen und Versicherungen. Unser Team integrierte Microsoft Dynamics 365 auch mit externen Diensten und Systemen, wie z. B. elektronischen Krankenakten und Laborergebnissen, um einen umfassenden Überblick über die Versorgung eines Patienten während des gesamten Gesundheitsprozesses zu erhalten. 

W związku z tym dostosowaliśmy zgodny z HIPAA, bogaty w funkcje system CRM do przechowywania i zarządzania danymi medycznymi, identyfikowania wzorców i trendów (dane demograficzne pacjentów, wskaźniki readmisji/śmiertelności, wykorzystanie zasobów itp.) oraz zapewniania solidnych funkcji raportowania i analizy, aby pomóc lekarzom w podejmowaniu świadomych decyzji i poprawie opieki nad pacjentami.

W ramach rozwiązania CRM dla służby zdrowia wdrożyliśmy następujące role użytkowników:

  • Administrator jest odpowiedzialny za zarządzanie kontami użytkowników, zapewnianie dostępu, konfigurowanie protokołów bezpieczeństwa i konfigurowanie CRM w celu zaspokojenia potrzeb personelu medycznego.
  • Personel medyczny, który uzyskuje dostęp do informacji o pacjentach i edytuje je, przeprowadza badania, przepisuje leczenie i tworzy raporty analityczne do celów administracyjnych.
  • Personel zajmujący się rozliczeniami i ubezpieczeniami, który zarządza informacjami rozliczeniowymi oraz generuje faktury i wyciągi.
  • Recepcjoniści są odpowiedzialni za planowanie wizyt, zarządzanie wizytami pacjentów, obsługę odwołań i radzenie sobie z nieobecnościami.

Profile pacjentów

Najpierw skonsolidowaliśmy wszystkie informacje związane z pacjentem w jednym miejscu, w tym dane osobowe i ubezpieczeniowe, historię pacjenta, zaplanowane wizyty, plany leczenia, przepisane leki, wyniki badań i inne. W ramach tego modułu klinicyści mogą uzyskać dostęp do profili pacjentów, wiadomości e-mail, kwestionariuszy przed wizytą, ankiet po leczeniu, potwierdzeń, informacji zwrotnych itp.

Zarządzanie spotkaniami

Nasz zespół projektowy dostosował CRM do optymalizacji planowania wizyt w oparciu o dostępność lekarzy, sprzętu medycznego i gabinetów. Po utworzeniu nowej wizyty CRM wysyła automatyczne powiadomienia do pacjenta i lekarza, potwierdzając wizytę i podając szczegóły leczenia. Za każdym razem, gdy miejsce na wizytę jest niedostępne lub następuje jej odwołanie, Microsoft Dynamics 365 utrzymuje listy oczekujących pacjentów, automatycznie powiadamiając ich o zmianie terminu. Ponadto pacjenci otrzymują przypomnienia za pośrednictwem wiadomości SMS, e-mail lub połączeń telefonicznych przed wizytami, co zmniejsza liczbę nieobecności i poprawia ogólną alokację zasobów. 

Das System ist mit Prioritätseinstellungen ausgestattet, die es dem medizinischen Personal ermöglichen, dringende Fälle zu priorisieren und sicherzustellen, dass kritische Patienten umgehend versorgt werden. Nach einem Arztbesuch erhalten die Patienten einen Link zu einer Umfrage nach dem Termin, in der sie ihr Feedback zur Behandlungsqualität, zum Komfort der Einrichtung und zur Kommunikation mit dem Arzt abgeben können.

Fakturowanie i ubezpieczenie

Zintegrowaliśmy system CRM z opcją fakturowania, która automatycznie generuje i wysyła rachunki do pacjentów za świadczone usługi, konsolidując opłaty z wielu wizyt. Zapewniliśmy bezpieczne natychmiastowe płatności za usługi opieki zdrowotnej bez najmniejszego ryzyka oszustwa finansowego lub wycieku danych. 

Nachdem ein Patient medizinisch behandelt wurde, erstellen die Administratoren des Kunden einen Versicherungsantrag unter Berücksichtigung der erbrachten Leistungen, der Diagnosecodes und anderer relevanter Informationen. Microsoft Dynamics 365 CRM reicht den Antrag dann elektronisch zur Erstattung an den Versicherer ein.

Zaawansowana analityka

Nasi doświadczeni programiści dostosowują raporty i pulpity nawigacyjne, aby zapewnić wgląd w dane demograficzne pacjentów, wyniki kliniczne, generowanie przychodów i inne istotne wskaźniki, stymulując świadome decyzje i poprawiając opiekę nad pacjentami.

Technologie und Narzissmus

Backend

.NET, C#, EF core, Swagger, SSRS, MigraDoc, Visual Studio, Postman

Frontend

Angular, TypeScript, HTML, CSS

Baza danych

MS SQL Server

Cloud

Azure

Platformy

MS Dynamics CRM

QA

xUnit, Moq

Verfahren

Podczas fazy odkrywania nasi analitycy biznesowi ściśle współpracowali z interesariuszami klienta i konsultantami ds. opieki zdrowotnej w celu zebrania i udokumentowania wymagań projektowych, w tym zrozumienia podróży pacjenta, planowania wizyt, procedur rozliczeniowych i integracji stron trzecich. Na podstawie tych danych nasi programiści skonfigurowali Dynamics CRM, aby spełnić potrzeby klienta i dostarczyć rozwiązanie dostosowane do jego potrzeb. Aby system był intuicyjny i atrakcyjny wizualnie, nasi Projektanci UI/UX opracowała kompleksowe interfejsy umożliwiające personelowi medycznemu płynne wykonywanie rutynowych czynności. W międzyczasie, DevOps Ingenieure verwalteten die Einführung des Systems und leisteten laufenden Support und Wartung, während QA Specjaliści zapewniali bezproblemowe działanie CRM, rozwiązywali pojawiające się problemy i testowali nowe funkcje.

Ponadto wdrożyliśmy solidne środki bezpieczeństwa, kontrolę dostępu i szyfrowanie w celu ochrony poufnych informacji zgodnie z HIPAA i innymi przepisami dotyczącymi opieki zdrowotnej. 

Obecnie projekt znajduje się w fazie po uruchomieniu, a klient planuje skalowanie systemu Dynamics CRM, aby pomieścić nowe kliniki i szpitale.

Zespół

2
Analityków biznesowych
1
Kierownik projektu
1
Programista Frontend
2
Programistów back-end
1
Inżynier DevOps
1
Inżynier QA
team-innowise

Wyniki
36% Wzrost zadowolenia pacjentów po migracji danych do MS Dynamics CRM

Innowise hat ein MS Dynamics CRM angepasst, das mit elektronischen Krankenakten und Laborergebnissen integriert ist, um Patienteninformationen zu verwalten, Termine zu planen und eine nahtlose Abrechnung und Versicherung zu gewährleisten. Dank der zentralen Speicherung und Verwaltung von Patienteninformationen hat das Krankenhauspersonal einen umfassenden Überblick über den Gesundheitszustand eines Patienten, wodurch die Papierlast verringert und die betriebliche Effizienz gesteigert wird. Dank der gestrafften Prozesse und der umfassenden medizinischen Unterlagen profitieren die Patienten von kürzeren Wartezeiten, einer personalisierten Betreuung und einer verbesserten Kommunikation.

Czas trwania projektu
  • Marzec 2021 r. - w trakcie realizacji

14%

redukcja kosztów administracyjnych

36%

wzrost zadowolenia pacjentów

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Sie können 1 Bild mit einer Größe von 2 MB erstellen. Dateiformate: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Pfeil