Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Vielen Dank!

Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.

Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

95% redukcja ręcznego wprowadzania danych połączeniu kanałów eCommerce, systemów ERP i rynków za pośrednictwem ChannelEngine

Innowise zsynchronizował informacje związane z produktami, zamówieniami i zapasami w wielu kanałach sprzedaży i systemach zaplecza z ChannelEngine.

Klient

Branża
e-Commerce
Region
UE
Klient od
2024

Naszym klientem jest szybko rozwijająca się firma eCommerce z siedzibą w Europie, specjalizująca się w sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej. Klient zarządza obszernym katalogiem produktów i działa w wielu kanałach sprzedaży, w tym na rynkach takich jak Amazon i OTTO.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Problemy z utrzymaniem spójnych i odpornych na błędy danych dotyczących produktów na różnych platformach eCommerce.

W miarę jak klient rozszerzał swój globalny zasięg, napotkał wyzwania związane z zarządzaniem i synchronizacją informacji o produktach, zamówień i zapasów na różnych rynkach. Menedżerowie ds. marketingu zmagali się z uciążliwym i podatnym na błędy wprowadzaniem danych, co zwiększało ryzyko rozbieżności systemowych i błędów ludzkich. Niespójności te prowadziły do niewłaściwego zarządzania zapasami, co skutkowało brakami magazynowymi, nadmierną sprzedażą i niezadowoleniem klientów.

Darüber hinaus bot die bestehende Plattform des Kunden, AfterBuy, nur begrenzte Unterstützung für die wachsende Zahl von Vertriebskanälen, die das Unternehmen anvisierte. Der halb-manuelle Synchronisationsprozess erforderte häufige manuelle Aktualisierungen, wie z. B. Preisanpassungen, was die betriebliche Ineffizienz noch verstärkte. Der Kunde benötigte dringend eine skalierbare, automatisierte Lösung, die seine Abläufe rationalisieren, Fehler reduzieren und die Wachstumsstrategie unterstützen konnte.

Wdrożenie

Wykorzystanie ChannelEngine jako scentralizowanego centrum konsolidacji przepływów pracy i operacji eCommerce

Da der Kunde mit AfterBuy unzufrieden war, haben wir sein gesamtes eCommerce-Geschäft, einschließlich Produktdaten, Bestellhistorie und Bestandsinformationen, erfolgreich auf ChannelEngine als konsolidierte Drehscheibe für eCommerce-Abläufe migriert.

ChannelEngine to platforma oprogramowania zaprojektowana, aby pomóc firmom zarządzać ich produktami i sprzedażą na wielu rynkach internetowych i kanałach eCommerce. Działa jako rozwiązanie pośredniczące, umożliwiając sprzedawcom detalicznym, markom i dystrybutorom połączenie ich systemów eCommerce (takich jak Magento, Shopify, WooCommerce) z globalnymi i lokalnymi rynkami (takimi jak Amazon, eBay, Zalando, Bol.com i inne) za pośrednictwem jednego punktu kontaktu.

Wykorzystaliśmy punkty końcowe RESTful API, aby połączyć systemy zaplecza bezpośrednio z ChannelEngine, umożliwiając płynny transfer danych we wszystkich kanałach sprzedaży. Ponadto wykorzystaliśmy wstępnie skonfigurowane połączenia z głównymi Plattform für den elektronischen Geschäftsverkehr i marketplace’ów, takich jak Amazon, OTTO i inne – zintegrowane bezpośrednio z ChannelEngine, aby zapewnić szybką konfigurację i niezawodną synchronizację danych.

Oprogramowanie pośredniczące

Nasz zespół zautomatyzował synchronizację danych między platformami eCommerce a systemami zaplecza klienta, w tym ich zastrzeżonymi systemami ERP. Osiągnęliśmy to poprzez integrację oprogramowania pośredniczącego jako warstwy pośredniczącej między ChannelEngine a platformami innych firm. Ta manipulacja była kluczowa dla obsługi transformacji danych, logiki biznesowej i bezpiecznej transmisji danych (przy użyciu protokołów takich jak SFTP).

Microsoft Dynamics 365 ERP

Um die Back-Office-Abläufe des Kunden zu rationalisieren, haben wir die MS Dynamics 365 ERP z ChannelEngine. Kluczowe było połączenie planowania zasobów przedsiębiorstwa z danymi dotyczącymi produktów, zapasów i zamówień za pośrednictwem oprogramowania pośredniczącego, aby umożliwić wydajną logistykę, księgowość i inne procesy operacyjne oraz zapewnić spójność danych w celu podejmowania wnikliwych decyzji.

Plattform für den elektronischen Geschäftsverkehr

Darüber hinaus haben wir die Verbindungen zwischen ChannelEngine und den eCommerce-Plattformen des Kunden, wie Shopware, WooCommerce und Shopify, durch individuelle Plugins hergestellt. Dieser Prozess wurde sorgfältig geplant und ausgeführt, um eine minimale Unterbrechung des laufenden Betriebs des Kunden zu gewährleisten. 

Technologie

Backend

PHP, Laravel, Faden, RabbitMQ

Baza danych

MySQL

CI/CD

Docker, Git/GitHub, RabbitMQ

Plattform für den elektronischen Geschäftsverkehr

Shopware, WooCommerce, Shopify

ERP

MS Dynamics 365

Verfahren

Rozpoczęliśmy od dogłębnej fazy odkrywania, w której naszym głównym celem było zrozumienie obecnego pakietu eCommerce klienta, zidentyfikowanie punktów bólu i zebranie kompleksowych wymagań. Nasi specjaliści przeprowadzili szeroko zakrojone dyskusje z kluczowymi interesariuszami, co pozwoliło nam nakreślić jasną wizję projektu.

Idąc dalej, zaprojektowaliśmy solidną architekturę migracji ChannelEngine, która mogła wspierać rozwijające się operacje klienta i współdziałać z różnymi kanałami sprzedaży i systemami ERP. 

Mając dobrze zdefiniowaną architekturę, przeszliśmy do fazy integracji. Tutaj nasz zespół zajął się tworzeniem niestandardowych wtyczek dla Shopware i WooCommerce oraz utrzymaniem płynnej integracji z ChannelEngine.

Ściśle współpracowaliśmy z klientem, aby zapewnić stabilne przejście, wdrażając platformę iteracyjnie w celu ograniczenia ryzyka. To ostrożne podejście pozwoliło nam dostarczyć w pełni działającą platformę przy minimalnych zakłóceniach w codziennych operacjach klienta.

Przez cały czas trwania projektu utrzymywaliśmy przejrzysty i spójny dialog z klientem, korzystając z narzędzi takich jak Slack do aktualizacji w czasie rzeczywistym i Jira do śledzenia zadań. Zapewniło to, że wszyscy byli na tej samej stronie od początku do końca.

Zespół

1

Kierownik projektu

1

Kierownik techniczny

1

Analityk wzrostu

1

Scrum-Master

2

Programistów back-end

1

QA-Ingenieur

Wyniki

47% zmniejszenie rozbieżności w zapasach dzięki kompleksowej integracji eCommerce

W ten sposób nasz zespół projektowy scentralizował operacje eCommerce dla klienta, umożliwiając sprawną integrację wielu kanałów sprzedaży, systemów ERP i platform eCommerce bez wpływu na krytyczne przepływy pracy. Co ciekawe, dzięki scentralizowanemu centrum zarządzania i zautomatyzowanej synchronizacji danych, klient doświadczył skrócenia czasu spędzanego na ręcznym wprowadzaniu i aktualizacji danych produktów. Ten wzrost wydajności pozwolił klientowi na realokację zasobów do bardziej strategicznych inicjatyw, ostatecznie zwiększając ogólną produktywność.

Architektura oparta na API i obsługa niestandardowych kanałów umożliwiła klientowi rozszerzenie działalności sprzedażowej w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od wdrożenia. Nasz zespół projektowy osiągnął to bez dodatkowych kosztów ogólnych, umożliwiając klientowi szybkie wykorzystanie nowych możliwości rynkowych i odpowiednie skalowanie.

Dzięki synchronizacji danych w czasie rzeczywistym na wszystkich platformach, klient odnotował spadek rozbieżności w zamówieniach i problemów z zapasami. W wyniku tej dokładności klient był w stanie konsekwentnie spełniać oczekiwania klientów dotyczące dostępności produktów i realizacji zamówień.

Czas trwania projektu
  • Luty 2024 r. - w toku

95%

redukcja ręcznego wprowadzania danych

47%

zmniejszenie rozbieżności w zapasach

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Sie können 1 Bild mit einer Größe von 2 MB erstellen. Dateiformate: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Pfeil