Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych.
Vielen Dank!

Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.

Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Wzrost sprzedaży o 15% na stopę kwadratową i redukcja kosztów pracy o 20% po wdrożeniu technologii bezkasowej.

Firma Innowise stworzyła potężną platformę do kupowania artykułów spożywczych bez kolejek, liczników płatności i kasjerów.

Klient

Branża
FinTech, Bankowość, Handel detaliczny
Region
Katar
Klient od
2022

Klient jest jednym z największych banków komercyjnych w Zatoce Perskiej, świadczącym szeroki zakres usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Usprawnienie procesu zakupowego, aby zakupy były wygodniejsze i szybsze

In der schnelllebigen Welt von heute sind Bequemlichkeit und Effizienz unerlässlich, um den Anforderungen des täglichen Lebens gerecht zu werden. Ein Bereich, in dem dies besonders wichtig ist, ist der Lebensmitteleinkauf. Hier steigt die Nachfrage nach Software für den Einkauf und Entwicklungsdienste für Online-Handel-Software, um neue Kunden zu gewinnen und den Umsatz zu steigern. 

Nasz klient współpracuje z dużą siecią sklepów spożywczych o wysokiej przepustowości i solidnych dziennych przychodach. Głównym celem projektu było usprawnienie procesu zakupowego, czyniąc zakupy przyjemniejszymi i szybszymi dla klientów. Wyzwanie to wymagało innowacyjnego podejścia do opracowania bezkasowego systemu płatności, który byłby niezawodny, dokładny i przyjazny dla użytkownika. System powinien być w stanie obsłużyć dużą liczbę transakcji, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów i transakcji finansowych.

Rozwiązanie: Zbudowanie oprogramowania pośredniczącego dla platformy zakupowej bez kas w celu dokonywania bezpiecznych zakupów

Przepływ pracy bez kasy jest prosty i nieskomplikowany. Aby upewnić się, że mają wystarczające środki, kupujący muszą najpierw doładować swoje konta przed zakupami. Po dotarciu do sklepu skanują aplikację lub przesuwają kartę kredytową na terminalu w punkcie sprzedaży, który rejestruje ich dane płatności, aby otworzyć bramki obrotowe.

Mit der intelligenten "Just Walk Out"-Technologie verfolgen Sensoren und Kameras jeden Artikel, den ein Kunde nimmt und in den Einkaufswagen legt. Darüber hinaus erkennen die Regalsensoren der Plattform, wenn ein Kunde bestimmte Lebensmittel ein- oder auslädt, und gewährleisten so die Genauigkeit und Präzision der Kasse. Nachdem der Käufer das Geschäft verlassen hat, wird der virtuelle Einkaufswagen automatisch für die getätigten Einkäufe belastet. Die Rechnung wird mit den beim Betreten des Ladens angegebenen Zahlungsinformationen erstellt und eine Quittung an den Inhaber der Zahlungs-App gesendet.

Technisch gesehen wurde Innowise in erster Linie mit der Entwicklung der Middleware der Plattform beauftragt, die POS-Terminals, Zippin Cloud und Cybersource verbindet, um digitale Zahlungen innerhalb eines einzigen Ökosystems zu verarbeiten. Unser Projektteam stand vor der Herausforderung, ein bemerkenswertes Einkaufserlebnis zu gewährleisten und die Kundenzufriedenheit durch sichere digitale Zahlungen zu steigern, und zwar von dem Moment an, in dem die Kunden den kassenlosen Laden betreten, bis sie ihre Einkäufe bezahlen.

Generowanie tokenów

Sobald ein Käufer das Geschäft betritt, scannt die Middleware die Daten der Karteninhaber (Kartennummer, Ablaufdatum, Terminaltyp, Daten TBD) von den vorinstallierten POS-Terminals und sendet eine Anfrage an Cybersource zur Token-Generierung. Wenn der Token gültig ist, können die Käufer das Geschäft betreten und die Lebensmittel rechtmäßig bezahlen. Wenn sich der Status der Karte ändert, benachrichtigt Cybersource den Benutzer, indem es den Token-Status "aktiv", "gesperrt" oder "gelöscht" zuweist.

Ładowanie bez korzystania z kasy

Gdy kupujący opuszcza sklep, aplikacja generuje paragon z wirtualnego koszyka i wywołuje naliczanie opłat, przesyłając dane do procesora płatności. Jeśli kupujący nie dokona żadnych zakupów, żądanie płatności jest nadal wysyłane do systemu płatności z zerową kwotą całkowitą. Ponadto nasz zespół projektowy zapewnił możliwość przechowywania informacji o transakcjach, zapewniając ponowne przesłanie i zwrot pieniędzy w przypadku roszczeń klientów i problemów z zakupami. W ten sposób kupujący mogą zwrócić towary, jeśli nie są zadowoleni z zakupu i zażądać częściowego lub pełnego zwrotu kosztów w ramach jednego zamówienia. Wreszcie, jeśli użytkownik nie zapłaci za swoje towary z powodu awarii systemu, próby kradzieży lub z innych powodów, aplikacja bez kasy zainicjuje ponowne próby przesłania, aż do pomyślnego zakończenia lub zablokowania transakcji.

Technologie

Backend
Java, Spring, Swagger, Micrometer, Jacoco, REST API
Baza danych
PostgreSQL, FlyWay
Konteneryzacja
Docker
Integracje
Zippin Cloud, Cybersource

Verfahren

W oparciu o wymagania klienta, podzieliliśmy zakres prac na cztery tygodniowe sprinty z regularnymi spotkaniami i kontrolami w celu śledzenia postępów pośrednich. Ponieważ Katar spodziewał się wielu turystów i fanów piłki nożnej dokonujących zakupów w swoich sklepach podczas Mistrzostw Świata FIFA, naszym głównym celem było uruchomienie rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek przed turniejem. 

Während der Vorbereitungs- und Untersuchungsphase führte unser Projektteam ein detailliertes Onboarding durch, ermittelte die technischen und geschäftlichen Anforderungen und entwarf die Architektur und das Datenbankschema der Anwendung. Nach Abschluss des ersten Sprints hatten wir ein klares Verständnis für die Bedürfnisse des Kunden, den Umfang und die API-Integrationen.

Podczas fazy rozwoju nasi dedykowani specjaliści zapewnili płynną integrację Cybersource, zapewniając bezproblemowe uwierzytelnianie użytkowników, ładowanie, ponowne przesyłanie i zwrot pieniędzy. W ramach sprintu z powodzeniem spełniliśmy wszystkie określone cele, przeprowadzając testy podstawowych funkcjonalności z pokryciem testami jednostkowymi nie mniejszym niż 80%.

Innowise pomyślnie zakończył fazę wdrożeniową, prezentując dostosowane rozwiązanie, które było gotowe do testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i testów penetracyjnych. Po zakończeniu ostatniego sprintu, po kompleksowych kontrolach i drobnych korektach, rozwiązanie zostało zatwierdzone przez klienta.

Zespół

1
Analityk biznesowy
1
Kierownik projektu
5
Programistów back-end

Wyniki: Zwiększona przepustowość, wzrost sprzedaży i oszczędności w zatrudnieniu po wdrożeniu platformy płatności bezgotówkowych

Firma Innowise opracowała oprogramowanie pośredniczące, które połączyło terminale POS klienta, Zippin Cloud i możliwości przetwarzania płatności Cybersource w jeden ekosystem. Nasz zespół projektowy dostarczył płynne rozwiązanie do płatności za artykuły spożywcze bez potrzeby korzystania z kasjerów, kolejek i rejestrów. Zapewniliśmy bezpieczne płatności oparte na weryfikacji i walidacji tokenów, eliminując potrzebę posiadania gotówki i wydawania reszty.

W końcu nasz zespół projektowy uruchomił rozwiązanie, które przynosi takie korzyści jak:

  • Płatności bezgotówkowe

Płatności bezgotówkowe pozwalają klientom wybrać to, co chcą i opuścić sklep bez konieczności czekania, aż kasjer zeskanuje ich artykuły spożywcze. Oszczędza to czas i zapewnia płynne zakupy, budując lojalność i stymulując powtarzające się zakupy.

  • Zwiększona przepustowość

Durch den Einsatz präziser Regalsensortechnik konnten wir den Durchsatz der Einzelhändler erhöhen und die Wartezeiten verkürzen. Durch den Wegfall der Warteschlangen konnten mehr Kunden mehr Produkte kaufen.

  • Oszczędności siły roboczej

Technologia bezkasowa uwalnia pracowników od monotonnego zadania kasowania, pozwalając im poświęcić więcej czasu na pomoc klientom.

  • Wzrost sprzedaży

Die von uns entwickelte Plattform gibt dem Kunden die notwendigen Werkzeuge an die Hand, um seine Gewinne zu maximieren und zufriedene Kunden zu halten. Mit der Implementierung der kassenlosen Technologie hat der Kunde ein besseres Verständnis für die Bedürfnisse seiner Käufer gewonnen, um Wachstumsbereiche zu identifizieren, die Kundenbindung zu fördern und einen hohen Durchsatz bei gleichzeitiger Minimierung der Kosten aufrechtzuerhalten.

Czas trwania projektu
  • Wrzesień 2022 r. - październik 2022 r.

15%

Umsatzsteigerung pro Quadratfuß

20%

Reduzierung der Arbeitskosten

0

minut oczekiwania w kolejkach

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Korzystanie z systemu płatności bezgotówkowych ma wiele zalet zarówno dla klientów, jak i sprzedawców detalicznych, w tym lepszą wydajność operacyjną, niższe koszty personelu i lepszą obsługę klienta.
Wykorzystując szyfrowanie danych, uwierzytelnianie, autoryzację, wykrywanie oszustw i nie tylko, system płatności bezgotówkowych kładzie nacisk na wysoki poziom cyberbezpieczeństwa.
Tak, system płatności bezgotówkowych można zintegrować z istniejącymi systemami zarządzania sprzedażą detaliczną, aby zapewnić płynne operacje i synchronizację danych, umożliwiając efektywne zarządzanie zapasami, raportowanie sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientami.
Klient skanuje kartę na terminalu POS i wchodzi do sklepu bez kasjera, gdzie czujniki półkowe automatycznie dodają artykuły spożywcze do jego wirtualnego koszyka. Po opuszczeniu sklepu nie jest wymagana fizyczna kasa, ponieważ pieniądze są rozliczane automatycznie.
Tworząc bogatą w funkcje aplikację do zakupów online, taką jak Amazon, należy przejść przez cały cykl rozwoju oprogramowania, od określenia wymagań biznesowych i technicznych po uruchomienie i utrzymanie aplikacji. Jeśli szukasz godnego zaufania dostawcy usług, aby zbudować rozwiązanie podobne do Amazon, wybierz Innowise.

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Sie können 1 Bild mit einer Größe von 2 MB erstellen. Dateiformate: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Pfeil