Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.
Sprache auswählen
Als großer Bankdienstleister strebt unser Kunde eine stärkere Digitalisierung an, um die Probleme seiner Kunden effektiver anzugehen. Da eine tiefgreifende Geschäftstransformation oft den Gesamterfolg bestimmt, sollte die mobile App für das Kunden-Banking verbessert werden.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Aus Nutzersicht ist der grundlegende Ablauf verständlich und transparent. Um Bargeld einzuzahlen oder abzuheben, müssen die Nutzer nach der Anmeldung in der App die Registerkarte für den QR-Code öffnen und denselben Vorgang am Geldautomaten einleiten. Nachdem sie den auf dem Bildschirm des Geldautomaten angezeigten QR-Code mit ihrem Smartphone eingescannt haben, bestätigen sie die Transaktion durch Eingabe einer Codekombination. Zusätzlich können sie den Ausdruck einer Quittung verlangen, um die Transaktion zu belegen.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
Im Wesentlichen ermöglichen kontaktlose QR-Code-basierte Einzahlungen und Abhebungen den Nutzern den Zugriff auf ihr Geld, ohne dass sie eine Plastikkarte benutzen müssen. Der Karteninhaber kann nach Autorisierung in der App QR-Codes für Zahlungen scannen - andernfalls bricht das System die Transaktion ab.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Die Nutzer können in der App den nächstgelegenen Geldautomaten aus einer Liste auswählen und dank integrierter Filter (zugängliche Währungen, Arbeitszeiten, NFC-Unterstützung, Verfügbarkeit für Sehbehinderte usw.) sicherstellen, dass dieser ihren Bedürfnissen entspricht. Der Status der Geldautomaten wird in Echtzeit aktualisiert, so dass die Kunden sicher sein können, dass sie sich einem betriebsbereiten Geldautomaten nähern.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Diese Funktion ist eng mit der vorherigen verknüpft. Anhand des Standort des Nutzers ermittelt die App nach der Auswahl eines Geldautomaten die bequemste Route auf der Karte und berechnet die ungefähre Entfernung unter Berücksichtigung von Verkehrsaufkommen, Umleitungen, Baustellen und anderen Bedingungen. Während sich der Nutzer auf den Weg zum gewählten Geldautomaten macht, verfolgt die App den Weg mittels Geotags und ermöglicht es, die Route zu ändern, wenn sich der Nutzer für einen anderen Geldautomaten entscheidet. Die App weist diesbezüglich viele Ähnlichkeiten mit Google Maps auf, auf dessen Integration wir im Folgenden eingehen werden.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
Unser Projektteam hat alle Aufgaben erledigt und die Ziele des Kunden erreicht. Von nun an müssen die Menschen nicht mehr Schlangestehen, um eine Plastikkarte zu erhalten, und können ohne einen physischen Vermittler Geld einzahlen oder abheben. Dadurch sind die Bankmitarbeiter mit weniger Verwaltungsarbeit belastet und haben die Möglichkeit, den Betrieb der Geldautomaten zu überwachen und bei Problemen sofort einzugreifen.
Zusammenfassend lässt sich sagen, dass wir die wichtigsten Funktionen der mobilen Banking-App implementiert haben, um den Wunsch unseres Auftraggebers zu realisieren, durch die Digitalisierung näher am Kunden zu sein.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.
Sie können sich auf den IT-Bereich und auf interessante Studiengänge konzentrieren.
© 2007-2024 Innowise. Alle Rechte vorbehalten.
Datenschutzrichtlinie. Cookies-Richtlinie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warschau, Polen
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.