Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Vielen Dank!

Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.

Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Internet zachowań: przyszłość obsługi klienta?

Das Internet der Verhaltensweisen (IoB) ist eine aufkommende Technologie, die den Kundenservice und die Art und Weise, wie Unternehmen mit ihren Kunden interagieren, verändern könnte. Das IoB kann Unternehmen dabei helfen, das Verhalten, die Vorlieben und die Bedürfnisse ihrer Kunden besser zu verstehen, indem es Daten darüber sammelt, wie Menschen mit Produkten, Dienstleistungen und Websites interagieren. In diesem Blogbeitrag sehen wir uns an, was IoB ist, welche Auswirkungen es in Verbindung mit dem IoT (Internet der Dinge) hat, welchen Wert es für Unternehmen hat, welche Vor- und Nachteile es mit sich bringt, welche Anwendungen es in verschiedenen Branchen gibt und welche Beispiele sich für IoB im Einsatz befinden.

Brakuje przydatnych informacji o klientach?

Pozwól Innowise pomóc Ci wdrożyć Internet zachowań dla lepszej obsługi klienta.

Czym jest internet zachowań?

Mówiąc prosto, internet zachowań to system, który wykorzystuje dane zebrane z interakcji ludzi z produktami lub usługami, aby dostarczyć wglądów w ich zachowania. Te dane mogą być wykorzystane do tworzenia spersonalizowanych doświadczeń dla klientów oraz bardziej trafnych prognoz dotyczących przyszłych zachowań. Może również pomóc zidentyfikować trendy w zachowaniach lub preferencjach klientów w różnych grupach demograficznych lub regionach.

Was ist das Internet der Verhaltensweisen?

Połączony wpływ IoB i IoT

Die kombinierten Auswirkungen des Internets der Verhaltensweisen und des Internets der Dinge können für Unternehmen von großer Bedeutung sein. Durch die Kombination von Daten aus beiden Quellen - Kundenverhalten und Gerätenutzung - können Unternehmen wichtige Erkenntnisse über die Bedürfnisse und Vorlieben ihrer Kunden gewinnen. So können sie maßgeschneiderte Lösungen anbieten, die die Erwartungen der Kunden erfüllen und gleichzeitig deren Gesamterlebnis mit den Produkten oder Dienstleistungen des Unternehmens verbessern.

Zalety i wady Internetu zachowań

Gromadząc duże ilości danych na temat interakcji ludzi z produktami lub usługami, firmy mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i dostosować swoje oferty. Ponadto te dane mogą być używane do opracowywania bardziej efektywnych kampanii marketingowych skierowanych do konkretnych grup demograficznych lub regionów. Wreszcie, IoB może pomóc zmniejszyć koszty związane z obsługą klienta, dostarczając informacje zwrotne w czasie rzeczywistym na temat interakcji klientów z produktami lub usługami, dzięki czemu problemy mogą być rozwiązywane szybko, zanim staną się poważnymi problemami.  

Trudno będzie zarządzać i zabezpieczać dużą ilość danych

Jedną z kluczowych wad internetu zachowań ist, dass es für Unternehmen schwierig sein wird, eine Fülle von Daten zu verwalten und zu sichern, die über die Interaktionen der Kunden mit Produkten oder Dienstleistungen gesammelt werden. Darüber hinaus wurden Bedenken hinsichtlich möglicher Auswirkungen auf den Datenschutz geäußert, wenn große Mengen personenbezogener Daten von Einzelpersonen ohne deren Zustimmung erfasst werden. Daher müssen Unternehmen, die IoB-Lösungen einsetzen, sicherstellen, dass sie bei der Erhebung solcher Daten von Kunden alle einschlägigen Gesetze zum Schutz personenbezogener Daten einhalten.

Zastosowania internetu zachowań

Znajdujemy się u progu nowej ery gromadzenia i analizy danych. Dane te mogą być wykorzystywane do wszystkiego, od badań marketingowych po badania zdrowia publicznego. Podczas gdy niektóre zastosowania IoB są już powszechne, takie jak aplikacje do monitorowania kondycji, dopiero zaczynamy zarysowywać powierzchnię tego, co jest możliwe.

Marketing cyfrowy i reklama

Nowa generacja marketingu cyfrowego i reklamy wyłania się dzięki wprowadzeniu aplikacji internetu zachowań. IoB umożliwia firmom korzystanie z wglądów w zachowania klientów w czasie rzeczywistym podczas interakcji z ich treściami cyfrowymi, aby poprawić podejmowanie decyzji. Aplikacje IoB pozwalają marketerom segmentować klientów i dostosowywać kampanie, rozpoznając, przewidując i reagując na preferencje użytkowników.

Dzięki technologii głębokiego uczenia się i możliwościom analizy predykcyjnej dane o preferencjach klientów mogą być zbierane, analizowane i wykorzystywane do bardziej trafnego kierowania reklam do konkretnych odbiorców. To daje ogromny potencjał reklamodawcom internetowym, umożliwiając im dopracowanie reklam, aby lepiej angażować konsumentów poprzez tworzenie bardziej przekonujących treści.

Opieka zdrowotna

Cyfryzacja opieki zdrowotnej stanowi szansę dla innowacyjnych podejść, które łączą sztuczną inteligencję, przetwarzanie w chmurze i czujniki. Internet zachowań jest jednym z tych nowych podejść, zaprojektowanym w celu gromadzenia danych na temat zachowań pacjentów i zapewnienia dalszego wglądu w ich stan zdrowia. 

Internet zachowań ma szerokie implikacje we współczesnej opiece zdrowotnej, od ulepszonych strategii angażowania pacjentów po spersonalizowane zalecenia dotyczące leków. Trwają prace nad rozwojem procesów kognitywnych do monitorowania stanów takich jak depresja i procesów medycznych, takich jak prowadzenie dokumentacji medycznej. Wraz z rozwojem technologii IoB, jej zastosowania w opiece zdrowotnej obiecują wysoki poziom precyzji i dokładności, który może radykalnie poprawić wyniki we wszystkich dziedzinach.

Gesundheitswesen IoB

Rząd i kształtowanie polityki

Internet zachowań zaczyna rewolucjonizować sposób podejmowania decyzji przez rządy i decydentów. Wykorzystując ogromne ilości danych tworzonych przy każdej interakcji cyfrowej, IoB może zapewnić terminowe informacje zwrotne i analizy procesów decyzyjnych w niemal każdej dziedzinie. 

Przykładowo, implementacja IoB oparta na sztucznej inteligencji może generować w czasie rzeczywistym zalecenia dotyczące wpływu inicjatyw rządowych na obywateli, takie jak czas reakcji na dostęp do leczenia lub porównanie kosztów różnych programów opieki społecznej. Dane te mogą potencjalnie zapewnić, że decyzje rządowe są oparte na aktualnych informacjach, które odzwierciedlają bieżące potrzeby i trendy w społeczeństwie, ostatecznie poprawiając wyniki przy jednoczesnym oszczędzaniu pieniędzy podatników.

Ubezpieczenia

Firmy ubezpieczeniowe wykorzystują innowacyjne technologie, takie jak internet zachowań, aby zrewolucjonizować sposób oceny ryzyka i oferowania ochrony ubezpieczeniowej. IoB pomaga ubezpieczycielom lepiej zrozumieć zachowania klientów i towarzyszące im ryzyko poprzez kontekstualizację i korelację danych zebranych z różnych źródeł. Umożliwia również takim firmom szybsze reagowanie poprzez przewidywanie potencjalnego ryzyka bez polegania na ręcznych procesach lub zbyt ogólnych założeniach dotyczących prawdopodobieństwa zgłaszania roszczeń przez klientów lub angażowania się w nieuczciwe działania. 

Mit dem Internet der Verhaltensweisen können Versicherungsunternehmen jetzt maßgeschneiderte Tarife anbieten, die auf dem Lebensstil des Nutzers basieren. Dies bietet den Kunden eine einzigartige Möglichkeit, Geld zu sparen und ihren Versicherungsschutz individuell zu gestalten. Wie bei allen neuen Technologien müssen jedoch geeignete Sicherheitsmaßnahmen getroffen werden, um sicherzustellen, dass die Privatsphäre der Kunden nicht gefährdet wird.

e-Commerce

Internet zachowań w znaczący sposób wpływa na świat e-Commerce. IoB wykorzystuje gromadzenie danych z zachowań użytkowników i interakcji ze stronami internetowymi, automatycznie kategoryzując klientów na podstawie ich nawyków i preferencji. Dane te są następnie wykorzystywane do tworzenia spersonalizowanych doświadczeń dla każdego klienta, takich jak spersonalizowane rekomendacje produktów i wysoce trafne treści na stronach internetowych. W rezultacie firmy są lepiej przygotowane do zrozumienia potrzeb swoich konsumentów i opracowania sposobów ich skutecznego zaspokojenia. Dzięki temu lepszemu zrozumieniu zwiększa się zaangażowanie klientów, co skutkuje wyższą konwersją, większą liczbą zdobytych punktów lojalnościowych i większą satysfakcją klientów.

IoB eCommerce

FinTech

Świat finansów stoi u progu rewolucyjnego okresu dzięki internetowi zachowań. IoB odzwierciedla nowy sposób zarządzania informacjami, ekosystemami i tożsamościami, znacznie bliższy temu, jak ludzie faktycznie się zachowują. Oznacza to bardziej precyzyjną personalizację usług, bezpieczne zdecentralizowane transakcje finansowe oraz wykorzystanie kolektywnej sztucznej inteligencji do zapewnienia wiarygodności dla firm FinTech To ułatwia bankom, agencjom kredytowym, firmom ubezpieczeniowym i finansistom znajdowanie kreatywnych sposobów na dostęp do punktów danych i wzbogacanie profili klientów jednym zestawem zintegrowanych informacji zamiast polegania na ręcznym wprowadzaniu danych w wielu silosach.

Przykłady zachowań w Internecie

Nadejście ery Internetu zapoczątkowało nową erę targetowania konsumentów, której przewodzą tacy giganci jak Facebook i Google. Firmy te w imponujący sposób wykorzystują dane o zachowaniu użytkowników do tworzenia strategii kampanii, które są bezpośrednio skierowane do określonych odbiorców. Od danych demograficznych po rekordy aktywności online, informacje te są wykorzystywane do precyzyjnego prezentowania bardzo trafnych reklam. Konsumenci nie są już bombardowani ogólnymi reklamami; zamiast tego technologia umożliwiła tym firmom bezpośrednie zwracanie się do osób w oparciu o ich gusta i zainteresowania. 

YouTube war schon immer führend im Bereich der Online-Videos; jetzt ist es mit seiner neuen Initiative zur Verhaltensanalyse zum Trendsetter geworden. Sie ermöglicht es YouTube, die Sehgewohnheiten seiner Nutzer zu verstehen und so die Plattform für alle Nutzer zu verbessern. Mit dieser Technologie kann YouTube besser erkennen, wonach die Zuschauer suchen, was sie fesselt und interessiert, und wie hochwertige Inhalte in den bereits beeindruckenden Katalog integriert werden können.

W ostatnich latach na rynku pojawiło się wiele popularnych technologii, które przenoszą doświadczenie użytkownika na zupełnie nowy poziom. Takie jak Siri, Google Home oraz Alexa mogą nie tylko wykonywać szybkie zadania, takie jak ogólne zapytania i wyszukiwania. Mimo to mogą również badać i interpretować dane i zachowania użytkowników, aby pracować wydajniej. Oznacza to, że z czasem mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich użytkowników i dostosować się, aby ułatwić im życie. W miarę jak technologie te będą stawać się coraz bardziej powszechne, staną się inteligentniejsze, pomagając ludziom w wykonywaniu codziennych zadań bez utraty rytmu.

Końcowe przemyślenia

Die potenziellen Anwendungen für das Internet der Verhaltensweisen sind umfangreich und vielfältig - von digitalem Marketing und Werbung über Krankenversicherungsnachweise bis hin zu politischen Entscheidungen der Regierung. Es liegt auf der Hand, dass es für Unternehmen, die diese Technologie einsetzen, große Chancen, aber auch einige Risiken bestehen, vor allem in Bezug auf den Datenschutz, und diese müssen sorgfältig abgewogen werden, bevor man etwas unternimmt. 

Wraz z postępem technologicznym, który dokonuje się każdego dnia, wygląda na to, że przyszłość przyniesie jeszcze więcej ekscytujących zastosowań dla potęgi zachowań internetowych. Miej się więc na baczności – Twoja firma też może na tym skorzystać!

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Das Internetverhalten bezieht sich, einfach ausgedrückt, auf die Daten, die aus den Interaktionen von Einzelpersonen mit Produkten oder Dienstleistungen im Internet gewonnen werden. Seine Bedeutung liegt in der Fähigkeit, diese Daten zu analysieren, um Einblicke in das Nutzerverhalten zu gewinnen. Dies ermöglicht es Unternehmen, personalisierte Erlebnisse zu schaffen, genaue Vorhersagen zu treffen und Trends über verschiedene Demografien oder Regionen hinweg zu erkennen.

Zachowanie w Internecie znacząco kształtuje doświadczenia użytkowników, dostarczając cennych informacji na temat tego, w jaki sposób osoby fizyczne wchodzą w interakcje z produktami i usługami online. Zrozumienie tych zachowań umożliwia firmom dostosowanie ich ofert, personalizację interakcji i przewidywanie potrzeb użytkowników, co ostatecznie poprawia ogólne wrażenia użytkowników. Zasadniczo analiza zachowań w Internecie jest potężnym narzędziem, które pozwala firmom tworzyć bardziej intuicyjne, angażujące i zorientowane na użytkownika doświadczenia cyfrowe.

Innowise ist bestens gerüstet, um Unternehmen beim Verstehen und Optimieren ihrer Internetverhaltensstrategien zu unterstützen. Unsere Expertise liegt in der Nutzung fortschrittlicher Technologien zur Analyse von Nutzerinteraktionen, in der Bereitstellung wertvoller Erkenntnisse und in der Ausarbeitung maßgeschneiderter Strategien zur Verbesserung der Online-Präsenz und der Nutzererfahrung. Wenn Sie Ihre Strategien für das Internetverhalten verfeinern möchten, sind wir hier, um Sie auf dem Weg zum Erfolg zu begleiten.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4.8/5 (45 Meinungen)

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Sie können 1 Bild mit einer Größe von 2 MB erstellen. Dateiformate: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Pfeil