The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Nasz klient, firma technologiczna z siedzibą w Ameryce Północnej, specjalizuje się w rozwiązaniach komunikacji cyfrowej. Działając na konkurencyjnym rynku globalnym, dąży do poprawy interakcji cyfrowych dla osób prywatnych i firm.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Klient zgłosił się do nas z zaawansowaną platformą wideokonferencyjną, bogatą w funkcje oparte na sztucznej inteligencji, mające na celu przekształcenie komunikacji online. Ich platforma posiadała takie funkcje jak transkrypcja rozmów w czasie rzeczywistym, analiza nastrojów podczas dialogów, dogłębna analiza konwersacji i śledzenie aktywności uczestników w czasie rzeczywistym.
Funkcje te usprawniają komunikację, oferując głębszy wgląd w rozmowy, oceniając tony emocjonalne i zapewniając zwięzłe podsumowania spotkań. Analizując aktywność w czasie rzeczywistym, użytkownicy mogą identyfikować i eliminować wszelkie luki w zaangażowaniu, zapewniając płynne i produktywne interakcje.
Pomimo posiadania solidnej wersji internetowej swojej platformy, klient napotkał przeszkody w dotarciu do odbiorców skoncentrowanych na urządzeniach mobilnych. Brak dedykowanego mobilnego rozwiązania do wideokonferencji ograniczał ich rozwój w tym segmencie.
Głównymi kwestiami podkreślonymi przez klienta były:
Given these requirements, the client approached Innowise to craft a mobile application that mirrored the web platform’s strengths but with the added agility and features tailored for mobile users.
Nasza firma zajmująca się tworzeniem aplikacji do wideokonferencji rozpoczęła projektowanie niestandardowej aplikacji mobilnej dostosowanej do wideokonferencji opartych na sztucznej inteligencji. W ciągu 4 miesięcy opracowaliśmy wersję mobilną i zintegrowaliśmy transkrypcję w czasie rzeczywistym, rozpoznawanie gestów, podsumowania spotkań, dostosowywanie harmonogramu, synchronizację połączeń i dostępność notatek ze spotkań zoptymalizowanych pod kątem urządzeń mobilnych.
Wychodząc naprzeciw wymaganiom klienta, nasz zespół programistów stworzył niestandardowy widget kalendarza zamiast polegać na gotowych rozwiązaniach. Na tę decyzję wpłynęło kilka czynników:
The application provides an interactive call experience tailored to the preferences and needs of each participant. Beyond the conventional offerings of video and sound, the app is notable for its AI-driven gesture and mood recognition. During calls, the system detects and interprets specific gestures and face expressions made by users. For instance, waving at the camera or giving a thumbs-up can be instantly recognized by the application, which then can translate these gestures into chat emojis, providing a visual cue to all participants about an individual’s reactions.
Our team implemented a preference-based adaptive video system. Depending on the user’s preferences and network conditions, the video quality dynamically adjusts. This ensures that, irrespective of bandwidth limitations, users have smooth call experience.
All incoming calls are recorded and stored on the system’s back-end. This data not only serves as a record but is also analyzed by AI to provide insights into the dynamics of the call. Whether it’s understanding the mood of the conversation through AI-analyzed transcriptions or recognizing the level of participant engagement, the system provides valuable feedback to users post-call.
Mając na uwadze znaczenie analizy po spotkaniu, nasze rozwiązanie zawiera funkcje nagrywania rozmów. Użytkownicy mogą nie tylko nagrywać swoje sesje, ale także przeglądać je z różnymi prędkościami odtwarzania. Sztuczna inteligencja dodatkowo wzmacnia to doświadczenie, dzieląc rozmowę na różne segmenty w oparciu o tematy.
Dla tych, którzy wolą zwięzły przegląd, system AI generuje podsumowanie, podkreślając kluczowe punkty dyskusji, podjęte decyzje i uzgodnione działania. Funkcja ta jest szczególnie korzystna dla osób, które mogły przegapić spotkanie lub potrzebują szybkiego odświeżenia.
Aplikacja zapewnia analizę trendów w czasie. Gromadząc dane z kolejnych spotkań, użytkownicy mogą śledzić powtarzające się motywy, często omawiane tematy lub utrzymujące się kwestie. Ma to kluczowe znaczenie dla długoterminowych projektów, w których śledzenie postępów i identyfikacja stałych punktów bólu kieruje strategicznymi decyzjami.
Another feature is speaker identification. The AI system can discern different voices and tag them, simplifying the process of tracking speakers’ contributions during a meeting for better clarity. This is particularly useful in larger meetings with multiple participants.
Ponadto, aby pomóc w przygotowaniach do przyszłych spotkań, aplikacja oferuje analizę predykcyjną. Analizując poprzednie spotkania, może sugerować potencjalne tematy lub pytania, które mogą się pojawić, pomagając uczestnikom w lepszym przygotowaniu.
Wszystkie te narzędzia analityczne, niegdyś ograniczone do platform stacjonarnych, zostały zaprezentowane w aplikacji mobilnej, zapewniając użytkownikom możliwość korzystania z wglądu w dowolnym momencie, bez uszczerbku dla intuicyjności.
After the launch of the mobile video conferencing app, we observed that over 60% of the existing user base readily embraced and downloaded the mobile version. The combination of a refined design and intuitive features resonated well with the users. This adaptability not only spoke of the application’s inherent appeal but was also mirrored in a significant 13-point surge in the Net Promoter Score (NPS).
Użytkownicy mogą teraz aktywnie uczestniczyć w spotkaniach praktycznie z dowolnego miejsca, dzięki projektowi zorientowanemu na urządzenia mobilne. Łącza do szybkiego zapraszania uczestników sprawiły, że wystarczyło jedno dotknięcie. Dodatkowo, dostęp do notatek ze spotkań i analiz bezpośrednio na urządzeniach mobilnych wyeliminował zależność od komputerów stacjonarnych.
Upon the completion of WebRTC mobile app development, the client saw a remarkable increase in new user registrations, a clear indicator of the app’s market resonance. The application’s distinction was also evident when it secured a position within the top 20 on Product Hunt for that month. This attention led to additional investments, highlighting the app’s potential in the market.
60%
13
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2025 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.