The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Our customer is a large USA-based company with over 4000 employees on board. They specialize in Property and casualty (P&C) insurance services.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Większość firm ubezpieczeniowych posiada już strony internetowe. Chociaż dostarczają one klientom istotnych informacji, służą jedynie jako narzędzia informacyjne. Jeśli jednak portal zostanie wzbogacony o niezbędne funkcje, może być bardzo przydatnym narzędziem do terminowego przetwarzania transakcji i roszczeń.
Podczas gdy niektóre firmy polegają na przestarzałych modelach biznesowych, mając nadzieję na utrzymanie się na powierzchni, innym udaje się prosperować dzięki automatyzacji i cyfryzacji swoich usług. Biorąc pod uwagę, że wiele firm ubezpieczeniowych wciąż zajmuje się papierkową robotą, cyfryzacja przepływu pracy w zarządzaniu ubezpieczeniami może zapewnić klientom usługi przez całą dobę.
Nasz klient wpadł na pomysł zbudowania zaawansowanego portalu internetowego dla klientów do zarządzania polisami ubezpieczeniowymi przy jednoczesnym zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa. Strategia cyfrowej transformacji klienta miała na celu modernizację i uproszczenie procesów w każdym elemencie wystawiania i obsługi polis. Rozwiązanie internetowe miało obejmować cały proces ubezpieczeniowy, od sporządzania umów ubezpieczeniowych po obsługę zdarzeń ubezpieczeniowych.
Our team developed the system from scratch, integrating the customer’s existing database of insurance and accident reports. Given that the platform is a B2C platform, the team investigated the business area, coordinated with the company’s stakeholders, and created an innovative architecture.
XML, csv files are generated daily with current information about clients, insured machines for the customer’s SFTP server.
Zbudowany przez nas portal internetowy zapewnia klientom płynne, responsywne doświadczenie:
Wszystkie dane dotyczące polis potencjalnych klientów i klientów, historia ich roszczeń i wszystko inne, czego potrzebują agenci, będą przechowywane w aplikacji agenta ubezpieczeniowego.
To provide customers with instant help, the company’s staff members receive emails informing them of new clients and reports that have been registered.
Po zarejestrowaniu się na stronie, klienci mogą uzyskać ubezpieczenie pojazdu online i zakupić dodatkowe usługi po wypełnieniu wszystkich wymaganych informacji. Jeśli dojdzie do zdarzenia objętego ubezpieczeniem, właściciel samochodu może dowiedzieć się o wysokości płatności za pośrednictwem portalu po utworzeniu raportu szkody i przesłaniu zdjęć.
Użytkownicy otrzymują wiadomości e-mail potwierdzające zakończenie rejestracji i wprowadzenie wszystkich wymaganych danych. Po zakończeniu rejestracji użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą plik pdf zawierający szczegóły dotyczące polisy ubezpieczeniowej.
As a result of our team’s efforts, the website has been made as user-friendly and effective as possible, as well as supported by all Internet browsers. We made the project fast for users by using optimized requests and the right architecture.
Współpracę z klientem rozpoczęliśmy w 2019 roku, a po kilku miesiącach owocnej pracy byliśmy gotowi dostarczyć rozwiązanie “pod klucz”.
Dzięki najnowocześniejszym technologiom cyberbezpieczeństwa, które obejmują obowiązkowe uwierzytelnianie i różne role administracyjne w systemie, nasz zespół zagwarantował wysoki poziom bezpieczeństwa systemu zarządzania ubezpieczeniami, w tym procedur płatności i odnawiania umów.
To ensure seamless user experience, our experts integrated the client’s Wizja UX w pełni funkcjonalne rozwiązanie do automatyzacji przepływu pracy w ubezpieczeniach, zwiększyło jego wydajność i naprawiło wszystkie problemy po stronie użytkownika.
The web portal for the insurance company automates 80% of the work done by the agent. Firstly, it reduces the probability of errors (as a rule, algorithms are more effective and less error-prone than humans). Secondly, this expedites the entire process – from researching the insured event to making payments. Thirdly, it offers the chance to stay in contact with a client at all times.
Looking back to reflect on the results of several months of work, we can conclude that we have created a really efficient tool for the automation of insurance claims in the P&C insurance industry.
The Innowise team smoothly integrated their profound technology background with the vision of the client’s team and created a robust web platform capable of efficiently and consistently producing business value through technology. As a result, our team has succeeded in achieving the ambitious goal of substantially decreasing the amount of manual work and turnaround time required to process each application.
Eliminując wszelkie interakcje międzyludzkie z procesu obsługi roszczeń klientów, pomogliśmy naszemu klientowi zmodernizować obsługę klienta i spełnić najwyższe wymagania klientów, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów. Na każdym etapie aplikacji nastąpiła znaczna redukcja kontaktów międzyludzkich.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2025 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.