Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Portal internetowy dla firmy ubezpieczeniowej P&C

A portal for insurance company clients which allows users to prepare all necessary documents online.

Klient

Branża
Ubezpieczenia
Region
USA
Klient od
2019

Our customer is a large USA-based company with over 4000 employees on board. They specialize in Property and casualty (P&C) insurance services.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Większość firm ubezpieczeniowych posiada już strony internetowe. Chociaż dostarczają one klientom istotnych informacji, służą jedynie jako narzędzia informacyjne. Jeśli jednak portal zostanie wzbogacony o niezbędne funkcje, może być bardzo przydatnym narzędziem do terminowego przetwarzania transakcji i roszczeń.

Podczas gdy niektóre firmy polegają na przestarzałych modelach biznesowych, mając nadzieję na utrzymanie się na powierzchni, innym udaje się prosperować dzięki automatyzacji i cyfryzacji swoich usług. Biorąc pod uwagę, że wiele firm ubezpieczeniowych wciąż zajmuje się papierkową robotą, cyfryzacja przepływu pracy w zarządzaniu ubezpieczeniami może zapewnić klientom usługi przez całą dobę.

Nasz klient wpadł na pomysł zbudowania zaawansowanego portalu internetowego dla klientów do zarządzania polisami ubezpieczeniowymi przy jednoczesnym zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa. Strategia cyfrowej transformacji klienta miała na celu modernizację i uproszczenie procesów w każdym elemencie wystawiania i obsługi polis. Rozwiązanie internetowe miało obejmować cały proces ubezpieczeniowy, od sporządzania umów ubezpieczeniowych po obsługę zdarzeń ubezpieczeniowych.

Wdrożenie

Zespół inżynierów Innowise opracował oprogramowanie mające na celu usprawnienie operacji ubezpieczeniowych i uproszczenie sposobu, w jaki ubezpieczający otrzymują usługi ubezpieczeniowe, takie jak zarządzanie klientami i roszczeniami oraz wiele innych.

Our team developed the system from scratch, integrating the customer’s existing database of insurance and accident reports. Given that the platform is a B2C platform, the team investigated the business area, coordinated with the company’s stakeholders, and created an innovative architecture.

XML, csv files are generated daily with current information about clients, insured machines for the customer’s SFTP server.

Zbudowany przez nas portal internetowy zapewnia klientom płynne, responsywne doświadczenie:

  • strukturyzacja i modyfikacja danych klientów w czasie rzeczywistym;
  • wnioski o ubezpieczenie w podróży;
  • usprawniona komunikacja z klientami;
  • Bezpieczne przechowywanie i zarządzanie zapewnia brak utraty danych.

Wszystkie dane dotyczące polis potencjalnych klientów i klientów, historia ich roszczeń i wszystko inne, czego potrzebują agenci, będą przechowywane w aplikacji agenta ubezpieczeniowego.

To provide customers with instant help, the company’s staff members receive emails informing them of new clients and reports that have been registered.

Po zarejestrowaniu się na stronie, klienci mogą uzyskać ubezpieczenie pojazdu online i zakupić dodatkowe usługi po wypełnieniu wszystkich wymaganych informacji. Jeśli dojdzie do zdarzenia objętego ubezpieczeniem, właściciel samochodu może dowiedzieć się o wysokości płatności za pośrednictwem portalu po utworzeniu raportu szkody i przesłaniu zdjęć.

Użytkownicy otrzymują wiadomości e-mail potwierdzające zakończenie rejestracji i wprowadzenie wszystkich wymaganych danych. Po zakończeniu rejestracji użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą plik pdf zawierający szczegóły dotyczące polisy ubezpieczeniowej.

As a result of our team’s efforts, the website has been made as user-friendly and effective as possible, as well as supported by all Internet browsers. We made the project fast for users by using optimized requests and the right architecture.

Technologie i narzędzia

Back-end
.NET Core 3.1, .NET 5, Web API, Raven DB, Firebird DB, Entity Framework, Dapper, SignalR, RabbitMQ, Serilog, Azure, StyleCop
Front-end
React
QA
XUnit, Moq

Proces

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy w 2019 roku, a po kilku miesiącach owocnej pracy byliśmy gotowi dostarczyć rozwiązanie “pod klucz”.

Dzięki najnowocześniejszym technologiom cyberbezpieczeństwa, które obejmują obowiązkowe uwierzytelnianie i różne role administracyjne w systemie, nasz zespół zagwarantował wysoki poziom bezpieczeństwa systemu zarządzania ubezpieczeniami, w tym procedur płatności i odnawiania umów.

To ensure seamless user experience, our experts integrated the client’s Wizja UX w pełni funkcjonalne rozwiązanie do automatyzacji przepływu pracy w ubezpieczeniach, zwiększyło jego wydajność i naprawiło wszystkie problemy po stronie użytkownika.

Zespół

2
Programiści React
2
Programiści .NET
1
Full Stack Developer
2
Inżynierowie QA
1
Inżynier DevOps
1
Kierownik projektu
1
Analityk biznesowy

Wyniki

The web portal for the insurance company automates 80% of the work done by the agent. Firstly, it reduces the probability of errors (as a rule, algorithms are more effective and less error-prone than humans). Secondly, this expedites the entire process – from researching the insured event to making payments. Thirdly, it offers the chance to stay in contact with a client at all times.

Looking back to reflect on the results of several months of work, we can conclude that we have created a really efficient tool for the automation of insurance claims in the P&C insurance industry.

The Innowise team smoothly integrated their profound technology background with the vision of the client’s team and created a robust web platform capable of efficiently and consistently producing business value through technology. As a result, our team has succeeded in achieving the ambitious goal of substantially decreasing the amount of manual work and turnaround time required to process each application.

Eliminując wszelkie interakcje międzyludzkie z procesu obsługi roszczeń klientów, pomogliśmy naszemu klientowi zmodernizować obsługę klienta i spełnić najwyższe wymagania klientów, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów. Na każdym etapie aplikacji nastąpiła znaczna redukcja kontaktów międzyludzkich.

Czas trwania projektu
  • 2019 - w toku
  • Projekt nadal trwa, na tym etapie wspieramy platformę i wdrażamy nowe funkcjonalności

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow