Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Usługi wdrożeniowe SAP: Wzrost przychodów o 14% dla korporacji naftowo-gazowej dzięki integracji SAP S/4HANA

Using SAP S/4HANA, Innowise has overhauled the customer’s operational workflows, automating procurement, supplies, logistics, accounting, HR, reporting, etc.

Klient

Branża
Ropa i gaz, Przedsiębiorstwo
Region
UE
Klient od
2020

Naszym klientem jest wieloaspektowa korporacja przemysłowa specjalizująca się w poszukiwaniu, wydobyciu, przetwarzaniu i transporcie ropy naftowej i gazu. Ponadto posiada rozległą sieć stacji benzynowych i usług drogowych w całej Europie. 

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Stawianie czoła problemom związanym ze starszymi systemami zarządzania przedsiębiorstwem, którym brakuje integralności danych i możliwości śledzenia wartości łańcucha dostaw.

Działając w złożonej i wymagającej dużych zasobów branży naftowo-gazowej od kilkudziesięciu lat, nasz klient posiadał ugruntowane procesy biznesowe i kompetentne kierownictwo, co skutkowało zrównoważonym wzrostem i rentownością. Jednak po kilku latach klient doświadczył więcej problemów z utrzymaniem zróżnicowanych wewnętrznych przepływów pracy, brakiem integralności danych, identyfikowalności wartości łańcucha dostaw i kontroli nad podstawowymi działaniami biznesowymi. Wraz z szybkim rozwojem działalności klienta, jego własne systemy zarządzania przedsiębiorstwem szybko stały się przestarzałe, nie mogąc sprostać rosnącym wymaganiom w zakresie dokładniejszego i bardziej aktualnego zarządzania materiałami, dostawami, sprzedażą, dystrybucją, księgowością itp.

Interesariusze klienta zdali sobie sprawę z kwestii, które utrudniały ich postęp i zwrócili się do Innowise o ponowne przemyślenie ich starszego oprogramowania i zastąpienie go nowoczesną, opłacalną alternatywą, sprzyjającą lepszej widoczności i kontroli nad całym łańcuchem wartości.

Wdrożenie

Wdrożenie pełnego cyklu życia SAP S/4HANA w celu automatyzacji logistyki, finansów, zarządzania zasobami ludzkimi, raportowania i nie tylko.

Considering the client’s requirements, our project team suggested implementing an SAP business suite to automate logistics, finance, human resource management, reporting, and more. Through SAP Activate, we managed SAP full life cycle implementation seamlessly, combining best practices, methodologies, and guided references to ensure seamless S/4HANA adoption.
Początkowo nasi specjaliści zebrali i ocenili cele biznesowe, wymagania, narzędzia i zasoby, które posłużyły jako punkt odniesienia dla wdrożenia SAP HANA, w tym strukturę procesów biznesowych klienta, reprezentację graficzną, akceleratory projektu, dokumenty migracyjne, wstępnie zdefiniowane skrypty testowe i procesy automatyzacji testów.

Następnie skonfigurowaliśmy szczegółowy Wdrożenie SAP ERP mapa drogowaWskazując kamienie milowe, aby zbudować dojrzały krajobraz SAP i skonsolidować wiele jednostek biznesowych w jedną instancję SAP S/4HANA. Nasi programiści wykorzystali klasyczne narzędzia ABAP i HANA, aby stopniowo przejść do SAP S/4HANA bez utraty danych, harmonizując procesy biznesowe i udostępniając dokładne i aktualne dane poprzez konsolidację. Projekt składał się z czterech faz, począwszy od gromadzenia wymagań i definiowania rezultatów projektu, następnie badania rozwiązania poprzez warsztaty wstępnego montażu, prototypowania i walidacji, a następnie wdrożenia zakresu i kompleksowych testów integracyjnych, a na koniec wdrożenia rozwiązania.

Dzięki Usługi wdrożeniowe SAP that automate procurement, supplies, logistics, accounting, HR, reporting, etc., our seasoned specialists transformed our customer’s manufacturing operations into an interconnected value chain that yielded predictable and transparent outcomes.

Rachunkowość finansowa (FI)

Nasz zespół projektowy wdrożył moduł finansowy do obsługi wszystkich transakcji finansowych w przedsiębiorstwach klienta, w tym księgi głównej i księgowości aktywów, zobowiązań i należności, sprawozdań finansowych i księgowości bankowej. Moduł ten odzwierciedla wszystkie transakcje finansowe, przychody i wydatki do celów sprawozdawczych, utrzymując je w niezmienionej formie i zgodnie z lokalnymi wymogami prawnymi lub międzynarodowymi standardami sprawozdawczości.

Zarządzanie funduszami (FM)

Korzystając z tego modułu, klient może kontrolować przychody i wydatki, monitorować fundusze w oparciu o ograniczenia finansowe i zapobiegać przekroczeniu budżetu, jednocześnie umożliwiając menedżerom zmianę wydań, uzupełnień, zwrotów i transferów. FM zapewnia, że zasoby budżetowe są wykorzystywane efektywnie i spełniają cele organizacyjne, umożliwiając klientowi utrzymanie zrównoważonego rozwoju i stabilności finansowej.

Kontrola (CO)

Moduł kontrolingu dostarcza interesariuszom informacji do skutecznego podejmowania decyzji, ułatwiając koordynację, monitorowanie i optymalizację wszystkich procesów biznesowych w organizacji. Oprócz dokumentowania rzeczywistych zdarzeń, funkcjonalność CO określa odchylenia poprzez porównanie rzeczywistych danych z danymi planu, pomagając kierownictwu monitorować koszty, planować budżety i podejmować długoterminowe decyzje biznesowe.

Systemy projektowe (PS)

Nasz klient działa w wielowymiarowym środowisku biznesowym z dziesiątkami projektów realizowanych w dowolnym momencie, więc potrzebował ujednoliconego źródła prawdy, aby zapewnić, że każdy projekt zostanie ukończony wydajnie, na czas i w ramach budżetu. Funkcjonalność Project Systems (PS) została zaprojektowana do zarządzania i kontrolowania projektów od ich rozpoczęcia do ukończenia, wspierając planowanie, harmonogramowanie, budżetowanie, zarządzanie zasobami i śledzenie postępów. Moduł ten płynnie integruje się z innymi modułami SAP, umożliwiając kierownikom projektów monitorowanie kosztów, analizowanie rentowności projektów, efektywne przydzielanie zasobów i ułatwianie współpracy między członkami zespołu projektowego i interesariuszami.

Nieruchomości (RE-FX)

Posiadając sieć przedsiębiorstw, rurociągów, stacji benzynowych, usług drogowych i innych, nasz klient jest właścicielem środków trwałych lub wynajmuje je od organizacji zewnętrznych. RE-FX zapewnia narzędzia do śledzenia obłożenia, zarządzania umowami najmu, analizowania wydajności nieruchomości i obsługi transakcji finansowych związanych z nieruchomościami, w tym zarządzania najmem, umowami najmu i zarządzaniem przestrzenią, w celu uzyskania większej rentowności i przejrzystości w zarządzaniu obiektami nieruchomości.

Sprzedaż i dystrybucja (SD)

Jako podstawowy element SAP ERP, moduł SD przechowuje dane związane z klientami i sprzedażą, obejmujące wszystkie aspekty procesu sprzedaży, w tym przetwarzanie zamówień, ustalanie cen, fakturowanie i wysyłkę. SD integruje się z modułami Materials Management (MM) i Financial Accounting (FI), aby zapewnić płynną realizację transakcji sprzedaży, umożliwiając klientowi zarządzanie zamówieniami, określanie strategii cenowych i analizowanie wyników sprzedaży.

Zarządzanie Materials (MM)

Nasz zespół projektowy wdrożył moduł MM do zarządzania zaopatrzeniem, zapasami i funkcjami magazynowymi w ramach łańcucha wartości dostaw. Dzięki temu modułowi materiały są dostępne, gdy są potrzebne, poziomy zapasów są zoptymalizowane, a procesy zaopatrzenia są usprawnione w celu zmniejszenia kosztów operacyjnych i poprawy widoczności łańcucha dostaw.

Business Intelligence (BI)

Moduł Business Intelligence (BI) zapewnia narzędzia i funkcje do analizy danych, raportowania i wspomagania decyzji, umożliwiając klientowi wydobywanie danych z różnych źródeł. SAP i systemów innych niż SAP, przekształcanie ich w znaczące informacje oraz generowanie raportów i wizualizacji na potrzeby planowania strategicznego. BI obejmuje hurtownie danych, modelowanie danych, pulpity nawigacyjne, kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) i możliwości raportowania ad-hoc, aby pomóc w podejmowaniu wnikliwych decyzji.

Zasoby ludzkie (HCM)

Na koniec wdrożyliśmy HCM w celu zarządzania i wspierania pracowników klienta, w tym administrowania personelem, zarządzania organizacją, zarządzania czasem, płacami, świadczeniami i samoobsługą pracowników. 

Technologie

Back-end
SAP S/4HANA
Front-end
SAP GUI
Baza danych
SAP HANA

Proces

Podczas etapu wdrażania nasz zespół projektowy przeanalizował procesy biznesowe klienta, aby zagłębić się w cele i wyzwania projektu. Ponadto, w oparciu o Najlepsze praktyki SAP (znormalizowana biblioteka treści z gotowymi do uruchomienia procesami biznesowymi), zaproponowaliśmy opcje automatyzacji każdego operacyjnego przepływu pracy. 

Zasadniczo nasi specjaliści zapewnili płynne wdrożenie SAP S/4HANA, ujednolicając procesy zarządzania przedsiębiorstwem w jednej bazie danych. Aby spełnić wymagania biznesowe i techniczne oraz zapewnić bezproblemową wydajność, skonfigurowaliśmy wszystkie potrzebne moduły i przeprowadziliśmy kompleksowe testy na etapie rozwoju. Po wdrożeniu pakietu SAP nasz zespół przez sześć miesięcy zapewniał wsparcie użytkowników (Hypercare), oferując konsultacje na żądanie i drobne poprawki błędów.

W miarę postępów w realizacji projektu codziennie odbywały się spotkania, podczas których oceniano tymczasowe wyniki, omawiano zmiany w zakresie i rozdzielano nowe zadania. Ponadto nasi specjaliści byli na bieżąco z oczekiwaniami i wizją klienta, regularnie komunikując się za pośrednictwem Google Chat i Google Meet.

The project is currently in the support phase, with our team customizing SAP modules to suit the client’s needs.

Zespół

21
Konsultanci SAP
1
Kierownik projektu
1
Architekt projektu
8
Programiści ABAP

Wyniki: 11% redukcja kosztów produkcji i wzrost przychodów po usługach konsultingowych i wdrożeniowych SAP

Innowise zmodernizowało operacyjne przepływy pracy klienta poprzez wdrożenie pakietu biznesowego SAP S/4HANA, który obejmuje rachunkowość finansową, planowanie budżetu, zarządzanie projektami, materiały, sprzedaż i dystrybucję oraz wiele innych. Zautomatyzowaliśmy procesy biznesowe klienta, umożliwiając płynny przepływ danych i komunikację między różnymi działami oraz poprawiając koordynację i współpracę w całej organizacji.

W szczególności klient ma możliwość optymalizacji łańcuchów dostaw, obniżenia kosztów zapasów, usprawnienia współpracy z kontrahentami, poprawy terminów dostaw, a ostatecznie zapewnienia lepszej obsługi klienta dzięki wykorzystaniu modułów Sales and Distribution (SD) i Materials Management (MM). Dzięki modułom Financial Accounting (FI) i Funds Management (FM) klient może pochwalić się usprawnionym zarządzaniem przepływami pieniężnymi, dokładnym prognozowaniem i zgodnością z wymogami regulacyjnymi.

Zarządzając danymi pracowników, planowaniem zatrudnienia, zarządzaniem talentami i przetwarzaniem listy płac za pośrednictwem HCM, klient potwierdza, że zasoby ludzkie są w pełni wykorzystywane. 

Ponadto zaawansowane funkcje kontrolingu i analizy biznesowej umożliwiają menedżerom monitorowanie codziennych działań biznesowych i zwiększanie wydajności operacyjnej na wielu poziomach zarządzania.

Ogólnie rzecz biorąc, Innowise zautomatyzowało zaopatrzenie, dostawy, logistykę, księgowość, HR, raportowanie itp. w celu zmniejszenia kosztów operacyjnych, zwiększenia zysków i zapewnienia elastyczności w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym.

Czas trwania projektu
  • Wrzesień 2020 r. - czerwiec 2023 r.

14%

wzrost całkowitych przychodów

11%

redukcja kosztów produkcji

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow