The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Nasz klient prowadzi znaczącą sieć restauracji na zachodnim wybrzeżu USA, zatrudniającą ponad 3500 pracowników. Klient działa w tej branży od 2009 roku i nigdy wcześniej nie wprowadził żadnych znaczących zmian. partnerstwo.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Our client had been searching for a restaurant app development company for a long time before turning to us for help. There was a Java Monolith application that did not meet the current realities of customers’ business sectors. The problem was that the customer’s system could not handle a load of przetwarzanie danych, co skutkuje ciągłymi przerwami i niemożnością składania zamówień przez klientów, a także niemożnością zalogowania się pracowników do swoich profili firmowych.
Nasz zespół stanął przed wyzwaniem zmodernizowania systemu zarządzania restauracją ze współdzieloną częścią serwerową i zintegrowanymi aplikacjami dla personelu restauracji i klientów.
After migrating to the new architecture, we created three applications, two for personnel and one for customers. Employee information had to be included in the enterprise application. The second application was intended to simplify the service process by displaying information about the reservation and the customer’s order and allowing them to transfer it to the kitchen. The customer app features a convenient interface for booking tables (and changing their locations), forming orders, leaving tips, and making payments.
Zespół Innowise zdecydował się podjąć następujące kroki w celu wdrożenia tej platformy:
Głównym celem naszego zespołu była bezbłędna migracja platformy do nowej architektury. W rezultacie musieli zbudować i ulepszyć trzy systemy, aby spełnić wymagania klienta i użytkowników.
Ponieważ przeprowadzaliśmy całkowitą migrację, musieliśmy usunąć usługi Java i utworzyć nowe dla Golang. Zaowocowało to stworzeniem niezawodnej architektury back-endu mikrousług, która umożliwiła synchronizację wszystkich aplikacji. Wiele wysiłku włożono w zaprojektowanie przyjaznych dla użytkownika interfejsów i dodanie najnowocześniejszych funkcji.
Our team has developed a CRM system that all company employees can access. The system allows users to track employees’ job data, such as their working hours, vacation time, and sick days. Because of the workers’ varied schedules, the customer also requested to build a payroll tracking tool.
Nasz zespół opracował aplikację, która umożliwia pracownikom restauracji sprawną obsługę klientów. Jeśli klient siedzi już w restauracji, personel może samodzielnie składać zamówienia i przekazywać je personelowi kuchni. Aplikacja może być również używana do śledzenia rezerwacji lub zamówień, które muszą zostać złożone w określonym czasie.
Aplikacja dla klientów jest dostępna w App Store i Google Play. Umożliwia ona użytkownikom utworzenie konta, wyszukiwanie lokalnych restauracji na mapie i składanie zamówień z odbiorem. Inne istotne funkcje obejmowały rezerwację, modyfikację układu i zamawianie w przedsprzedaży. Później do aplikacji dodano funkcję płatności. Możliwe jest również dawanie napiwków.
Innowise started development in 2020 based on the customer’s requirements for the project, and we used the Scrum methodology to track the development process. The process was divided into weekly sprints, and each sprint consisted of two phases where new features were added, and old bugs were fixed. Releases were made once every four sprints.
Używaliśmy Jira do zarządzania pracą, ustawiania zadań i śledzenia dokumentacji, podczas gdy komunikator Slack był używany do komunikacji z klientem. Zespół programistów uczestniczył w badaniach rynku i konkurencji. W związku z tym nasz doświadczony zespół zalecił migrację istniejącego projektu do mikrousług (BE) w celu zwiększenia wydajności. Najtrudniejszą częścią wdrożenia było usunięcie obiektów i usług Java oraz przekonwertowanie ich na Golang.
Migracja trwała około roku, a wszystkie nowe zmiany zostały wprowadzone w Go. Nadal wspieramy produkt, dodając nowe funkcje i wprowadzając zmiany w razie potrzeby, aby sprostać potrzebom branży restauracyjnej.
Innowise pomogło firmie w migracji z Java Monolith do Golang Microservices (BE). Elastyczność i szybkość tego języka sprawiły, że migracja do nowej architektury przebiegła bezproblemowo, a wszystkie dane zostały pomyślnie zmigrowane. Nasz klient ma teraz kompletny ekosystem aplikacji zsynchronizowanych na jednym serwerze.
Aplikacja dla przedsiębiorstw zapewnia pracownikom dostęp do informacji o pracy. Aplikacja do zarządzania procesami w restauracji zawiera interfejs, który pokazuje wszystkie ustawienia miejsc siedzących i zamówienia gości. Aplikacja przeznaczona dla klientów umożliwia rezerwację stolików, składanie zamówień i dokonywanie płatności.
Our specialists have migrated the platform, which has led to a 60%+ improvement in performance and speed. Through the restaurant’s mobile ordering system, customers can place orders, pay for them, and place their orders without using a terminal. We continue to maintain the project, adding new features that make the ordering process even more flexible.
60%
wzrost wydajności systemu
30%
Szybsze przetwarzanie zamówień i rezerwacji
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2025 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.