Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

30% szybsze przetwarzanie zamówień i rezerwacji po opracowaniu aplikacji mobilnej dla restauracji

Innowise stworzył pakiet zsynchronizowanych aplikacji, które zapewniają płynną współpracę między klientami restauracji i pracownikami.

Klient

Branża
HoReCa
Region
USA
Klient od
2018

Nasz klient prowadzi znaczącą sieć restauracji na zachodnim wybrzeżu USA, zatrudniającą ponad 3500 pracowników. Klient działa w tej branży od 2009 roku i nigdy wcześniej nie wprowadził żadnych znaczących zmian. partnerstwo.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Uciążliwy monolityczny system, który miał trudności z przetwarzaniem danych.

Our client had been searching for a restaurant app development company for a long time before turning to us for help. There was a Java Monolith application that did not meet the current realities of customers’ business sectors. The problem was that the customer’s system could not handle a load of przetwarzanie danych, co skutkuje ciągłymi przerwami i niemożnością składania zamówień przez klientów, a także niemożnością zalogowania się pracowników do swoich profili firmowych.

Nasz zespół stanął przed wyzwaniem zmodernizowania systemu zarządzania restauracją ze współdzieloną częścią serwerową i zintegrowanymi aplikacjami dla personelu restauracji i klientów.

After migrating to the new architecture, we created three applications, two for personnel and one for customers. Employee information had to be included in the enterprise application. The second application was intended to simplify the service process by displaying information about the reservation and the customer’s order and allowing them to transfer it to the kitchen. The customer app features a convenient interface for booking tables (and changing their locations), forming orders, leaving tips, and making payments.

Zespół Innowise zdecydował się podjąć następujące kroki w celu wdrożenia tej platformy:

  • Migracja Java Monolith do Go (BE) mikrousługi.
  • Budowanie architektury mikrousług do interakcji z usługami.
  • Wdrożenie trzech aplikacji zsynchronizowanych na tym samym serwerze.
  • Stworzenie aplikacji internetowej, w której pracownicy mogą śledzić informacje o swojej pracy, w tym informacje o płacach.
  • Stworzenie aplikacji dla pracowników restauracji z funkcjami obsługi klienta.
  • Stworzenie aplikacji dla klientów z funkcjami zamawiania, rezerwacji i płatności.
  • Wdrożenie integracji systemu bankowego dla płatności kartami debetowymi i kredytowymi.

Rozwiązanie: Aplikacja mobilna dla restauracji i autorski system CRM usprawniający przepływ pracy w restauracji.

Głównym celem naszego zespołu była bezbłędna migracja platformy do nowej architektury. W rezultacie musieli zbudować i ulepszyć trzy systemy, aby spełnić wymagania klienta i użytkowników.

Ponieważ przeprowadzaliśmy całkowitą migrację, musieliśmy usunąć usługi Java i utworzyć nowe dla Golang. Zaowocowało to stworzeniem niezawodnej architektury back-endu mikrousług, która umożliwiła synchronizację wszystkich aplikacji. Wiele wysiłku włożono w zaprojektowanie przyjaznych dla użytkownika interfejsów i dodanie najnowocześniejszych funkcji.

Aplikacja dla przedsiębiorstw

Our team has developed a CRM system that all company employees can access. The system allows users to track employees’ job data, such as their working hours, vacation time, and sick days. Because of the workers’ varied schedules, the customer also requested to build a payroll tracking tool.

Aplikacja restauracji

Nasz zespół opracował aplikację, która umożliwia pracownikom restauracji sprawną obsługę klientów. Jeśli klient siedzi już w restauracji, personel może samodzielnie składać zamówienia i przekazywać je personelowi kuchni. Aplikacja może być również używana do śledzenia rezerwacji lub zamówień, które muszą zostać złożone w określonym czasie.

Aplikacja użytkownika

Aplikacja dla klientów jest dostępna w App Store i Google Play. Umożliwia ona użytkownikom utworzenie konta, wyszukiwanie lokalnych restauracji na mapie i składanie zamówień z odbiorem. Inne istotne funkcje obejmowały rezerwację, modyfikację układu i zamawianie w przedsprzedaży. Później do aplikacji dodano funkcję płatności. Możliwe jest również dawanie napiwków.

Technologie i narzędzia

Back-end
Go, Gorilla Mux, Viper, Go-Celery, Mongo-Go, Go-Migrate
Front-end
Typescript, Redux, Jest, React
iOS
Swift
Android
Kotlin
Bazy danych
MongoDB, Elasticsearch
Cloud
AWS
DevOps
Docker, Docker Compose, Kubernetes
CI/CD
Travis CI, Codefresh

Proces

Innowise started development in 2020 based on the customer’s requirements for the project, and we used the Scrum methodology to track the development process. The process was divided into weekly sprints, and each sprint consisted of two phases where new features were added, and old bugs were fixed. Releases were made once every four sprints.

Używaliśmy Jira do zarządzania pracą, ustawiania zadań i śledzenia dokumentacji, podczas gdy komunikator Slack był używany do komunikacji z klientem. Zespół programistów uczestniczył w badaniach rynku i konkurencji. W związku z tym nasz doświadczony zespół zalecił migrację istniejącego projektu do mikrousług (BE) w celu zwiększenia wydajności. Najtrudniejszą częścią wdrożenia było usunięcie obiektów i usług Java oraz przekonwertowanie ich na Golang.

Migracja trwała około roku, a wszystkie nowe zmiany zostały wprowadzone w Go. Nadal wspieramy produkt, dodając nowe funkcje i wprowadzając zmiany w razie potrzeby, aby sprostać potrzebom branży restauracyjnej.

Zespół

13
Programiści back-end
4
Programiści Front-End
1
Deweloper DevOps
1
Projektant UI/UX
2
Inżynierowie QA
4
Programiści mobilni
team-innowise

Wyniki: 60% wzrost wydajności systemu w wyniku aktualizacji ekosystemu restauracji

Innowise pomogło firmie w migracji z Java Monolith do Golang Microservices (BE). Elastyczność i szybkość tego języka sprawiły, że migracja do nowej architektury przebiegła bezproblemowo, a wszystkie dane zostały pomyślnie zmigrowane. Nasz klient ma teraz kompletny ekosystem aplikacji zsynchronizowanych na jednym serwerze.

Aplikacja dla przedsiębiorstw zapewnia pracownikom dostęp do informacji o pracy. Aplikacja do zarządzania procesami w restauracji zawiera interfejs, który pokazuje wszystkie ustawienia miejsc siedzących i zamówienia gości. Aplikacja przeznaczona dla klientów umożliwia rezerwację stolików, składanie zamówień i dokonywanie płatności. 

Our specialists have migrated the platform, which has led to a 60%+ improvement in performance and speed. Through the restaurant’s mobile ordering system, customers can place orders, pay for them, and place their orders without using a terminal. We continue to maintain the project, adding new features that make the ordering process even more flexible.

Czas trwania projektu
  • 2020 - w toku

60%

 wzrost wydajności systemu

30%

Szybsze przetwarzanie zamówień i rezerwacji

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow