The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Modernization and enhancement of POS and terminal systems that simplify payments for passengers and optimize cashiers’ work.
Naszym klientem jest duży podmiejski przewoźnik kolejowy, który specjalizuje się w kolejowym transporcie pasażerskim. Klient działa na rynku od 2005 roku i zatrudnia 9000 pracowników.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Nasz klient posiadał przestarzałe oprogramowanie do zarządzania terminalami kolejowymi, które utrudniało sprzedaż biletów kolejowych i pracę kasjerów. Oprogramowanie do zarządzania koleją nie odpowiadało współczesnym realiom, było niewygodne dla kasjerów i pasażerów oraz miało problemy z zawieszaniem się i usterkami, ponieważ nie było w stanie wytrzymać rosnącego obciążenia serwerów.
The customer already had the hardware, including outlets, portable terminals for ticket collectors, and a server controlling the equipment’s operation. Our main objective was to facilitate the issuance, processing, and accounting of railroad travel documents via ticket printing machines and improve cashiers’ work.
Współpraca rozpoczęła się w 2018 roku i trwa do dziś. Obejmuje ona rozwój oprogramowania, konserwację i wsparcie po uruchomieniu.
Biorąc pod uwagę życzenia i zalecenia klienta, wdrożyliśmy funkcje, które usprawniły proces sprzedaży biletów dla pasażerów, dodaliśmy kilka funkcji pomocniczych i ułatwiliśmy oprogramowanie do rezerwacji biletów kolejowych.
W rezultacie wprowadziliśmy dwie aplikacje desktopowe zbudowane na .NET: jedną dla kasjerów, którzy siedzą przy kasach, a drugą dla samoobsługowych maszyn drukujących bilety.
Stanowiska kasowe dla kasjerów
Jeśli chodzi o wydajność kasjerów i ulepszanie stacji POS, dostępne stały się następujące funkcje:Automatyzacja przepływu pracy
Ponadto zdigitalizowaliśmy niektóre dokumenty kasjerów i uprościliśmy składanie regularnych raportów i statystyk po dziennych/miesięcznych zmianach. W szczególności zaowocowało to stworzeniem wygodnych opcji dla kasjerów w ramach urządzeń terminalowych:Samoobsługowe maszyny do drukowania biletów
Jeśli chodzi o rozwój aplikacji dla samoobsługowych automatów do drukowania biletów, pasażerowie otrzymali możliwość samodzielnego odbioru biletów lub zakupu abonamentu bez pośredników dzięki oprogramowaniu do planowania pociągów. Przyjazny dla użytkownika interfejs i intuicyjny układ sprawiły, że proces zakupu jest prosty i nieskomplikowany.
Pasażerowie mogli wybrać miasto wyjazdu i miejsce docelowe, wybrać format biletu (w jedną stronę lub w obie strony), określić liczbę biletów i wskazać datę podróży. Maszyny drukujące bilety stały się zdolne do wydawania reszty, akceptowania monet i banknotów oraz zachowania kompatybilności z kasownikami.
Additionally, our team has developed a card validator enabling passengers to check the number of trips remaining via smart cards and the app to control people’s passing at turnstiles.
Klient ma już dostosowane oprogramowanie, więc nasz zespół nie musiał budować aplikacji od podstaw. Celem była optymalizacja i rozszerzenie funkcjonalności istniejących funkcji.
Nasz zespół pracował przy użyciu metodologii Agile z codziennymi spotkaniami w celu omówienia postępów i wprowadzenia zmian w razie potrzeby. Co 4-6 miesięcy regularnie wydawane były wersje demonstracyjne, które umożliwiały ocenę i debugowanie kluczowych funkcji. Każde wydanie kończyło się spotkaniem zespołu w celu rozważenia i zatwierdzenia kolejnej funkcji do opracowania.
The project’s most challenging parts we successfully coped with included calculating the cost of trips and subscriptions, arranging change in banknotes and coins, synchronizing with a data center, conducting the offline operation, and installing an emergency mode in case of system failure.
Zespół projektowy opracowuje obecnie własną stronę internetową do rezerwacji i zakupu biletów kolejowych, a także aplikację mobilną.
Na mecie okazało się oczywiste, że wdrożenie aplikacji dla stacji POS i urządzeń systemu terminali ma ogromny potencjał wykładniczego wzrostu. Na przykład, płacenie za pomocą zbliżeniowych kart inteligentnych przyciągnęło więcej pasażerów, ponieważ zakup biletów lub subskrypcji stał się szybszy i łatwiejszy. Zmniejszyła się również liczba pomyłek i błędnych obliczeń popełnianych przez kasjerów, ponieważ mieli oni mniej papierkowej roboty.
Ogólna wydajność oprogramowania stała się bardziej odpowiedzialna i bezpieczna. Ogromne kolejki przed terminalami, wraz z hamującą wydajnością terminali, przeszły do przeszłości. Ruch pasażerski wzrósł o tysiące dzięki instalacji maszyn do drukowania biletów na stacjach, gdzie wcześniej dostępna była tylko sprzedaż gotówkowa offline.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2025 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.