Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Oprogramowanie CRM dla ochrony zdrowia: redukcja kosztów administracyjnych o 14%

Firma Innowise dostosowała system MS Dynamics CRM, aby zachować ujednolicone profile pacjentów, ułatwić opiekę medyczną i zapewnić podejmowanie decyzji przez personel szpitala w oparciu o dane.

Klient

Branża
Opieka zdrowotna
Region
UE
Klient od
2021

Naszym klientem jest europejski dostawca usług opieki zdrowotnej świadczący opiekę opartą na technologii i badaniach biomedycznych, zatrudniający ponad 5000 pracowników. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi i profesjonalnemu personelowi zapewnia spersonalizowane, wysokiej jakości leczenie za pośrednictwem rozległej sieci szpitali i klinik.  

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Wyzwania związane z migracją danych CRM między EHR, systemami rozliczeniowymi i starszymi bazami danych

Nasz klient, wielospecjalistyczna firma opieki zdrowotnej z dziesiątkami oddziałów w całej Europie, stanęła przed wyzwaniami związanymi z konsolidacją informacji o pacjentach i usprawnieniem procesów medycznych. Pomimo rozwoju działalności, firma zmagała się z utrzymaniem jakości i spójności danych, nie mogąc zintegrować własnego CRM z zewnętrznymi źródłami, zapewnić lepszej opieki nad pacjentami i usprawnić pracę personelu szpitalnego. W szczególności dane medyczne były rozproszone w elektronicznej dokumentacji medycznej (EHR), systemach rozliczeniowych i starszych bazach danych, co powodowało silosy informacyjne i trudności w dostępie do dokumentacji pacjentów. Ponadto ich oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami nie posiadało wielu przydatnych funkcji, takich jak planowanie wizyt, śledzenie wizyt pacjentów i fakturowanie. W związku z tym dostęp do przestarzałego CRM klienta był czasochłonny i uciążliwy, co negatywnie wpływało na zadowolenie pacjentów i wydajność operacyjną.

Wdrożenie

Wdrażanie Microsoft Dynamics CRM w branży opieki zdrowotnej

Innowise replaced the customer’s legacy CRM with a centralized repository, providing an all-around migration of patient information, documents, tasks, activities, and key metrics to Microsoft Dynamics 365. We employed Microsoft CRM to create a unified system for storing and managing patient information, including demographic data, medical history, and treatment plans. Additionally, our software engineers implemented functionality to schedule appointments, track patient visits, and manage billing and insurance. Our team also integrated Microsoft Dynamics 365 with external services and systems, such as electronic medical records and laboratory results, to deliver a comprehensive view of a patient’s care throughout the healthcare pipeline. 

W związku z tym dostosowaliśmy zgodny z HIPAA, bogaty w funkcje system CRM do przechowywania i zarządzania danymi medycznymi, identyfikowania wzorców i trendów (dane demograficzne pacjentów, wskaźniki readmisji/śmiertelności, wykorzystanie zasobów itp.) oraz zapewniania solidnych funkcji raportowania i analizy, aby pomóc lekarzom w podejmowaniu świadomych decyzji i poprawie opieki nad pacjentami.

W ramach rozwiązania CRM dla służby zdrowia wdrożyliśmy następujące role użytkowników:

  • Administrator jest odpowiedzialny za zarządzanie kontami użytkowników, zapewnianie dostępu, konfigurowanie protokołów bezpieczeństwa i konfigurowanie CRM w celu zaspokojenia potrzeb personelu medycznego.
  • Personel medyczny, który uzyskuje dostęp do informacji o pacjentach i edytuje je, przeprowadza badania, przepisuje leczenie i tworzy raporty analityczne do celów administracyjnych.
  • Personel zajmujący się rozliczeniami i ubezpieczeniami, który zarządza informacjami rozliczeniowymi oraz generuje faktury i wyciągi.
  • Recepcjoniści są odpowiedzialni za planowanie wizyt, zarządzanie wizytami pacjentów, obsługę odwołań i radzenie sobie z nieobecnościami.

Profile pacjentów

Najpierw skonsolidowaliśmy wszystkie informacje związane z pacjentem w jednym miejscu, w tym dane osobowe i ubezpieczeniowe, historię pacjenta, zaplanowane wizyty, plany leczenia, przepisane leki, wyniki badań i inne. W ramach tego modułu klinicyści mogą uzyskać dostęp do profili pacjentów, wiadomości e-mail, kwestionariuszy przed wizytą, ankiet po leczeniu, potwierdzeń, informacji zwrotnych itp.

Zarządzanie spotkaniami

Nasz zespół projektowy dostosował CRM do optymalizacji planowania wizyt w oparciu o dostępność lekarzy, sprzętu medycznego i gabinetów. Po utworzeniu nowej wizyty CRM wysyła automatyczne powiadomienia do pacjenta i lekarza, potwierdzając wizytę i podając szczegóły leczenia. Za każdym razem, gdy miejsce na wizytę jest niedostępne lub następuje jej odwołanie, Microsoft Dynamics 365 utrzymuje listy oczekujących pacjentów, automatycznie powiadamiając ich o zmianie terminu. Ponadto pacjenci otrzymują przypomnienia za pośrednictwem wiadomości SMS, e-mail lub połączeń telefonicznych przed wizytami, co zmniejsza liczbę nieobecności i poprawia ogólną alokację zasobów. 

Additionally, our CRM is equipped with priority settings, allowing medical staff to prioritize urgent cases and ensure critical patients receive prompt care. Following a doctor’s visit, patients receive a link to a post-appointment survey to give feedback about treatment quality, facility comfort, and communication with the clinician.

Fakturowanie i ubezpieczenie

Zintegrowaliśmy system CRM z opcją fakturowania, która automatycznie generuje i wysyła rachunki do pacjentów za świadczone usługi, konsolidując opłaty z wielu wizyt. Zapewniliśmy bezpieczne natychmiastowe płatności za usługi opieki zdrowotnej bez najmniejszego ryzyka oszustwa finansowego lub wycieku danych. 

After a patient receives medical treatment, the customer’s administrators generate an insurance claim, considering the services provided, diagnosis codes, and other relevant information. The Microsoft Dynamics 365 CRM then submits the claim electronically to the insurance provider for reimbursement.

Zaawansowana analityka

Nasi doświadczeni programiści dostosowują raporty i pulpity nawigacyjne, aby zapewnić wgląd w dane demograficzne pacjentów, wyniki kliniczne, generowanie przychodów i inne istotne wskaźniki, stymulując świadome decyzje i poprawiając opiekę nad pacjentami.

Technologie i narzędzia

Back-end

.NET, C#, EF core, Swagger, SSRS, MigraDoc, Visual Studio, Postman

Front-end

Angular, TypeScript, HTML, CSS

Baza danych

MS SQL Server

Cloud

Azure

Platformy

MS Dynamics CRM

QA

xUnit, Moq

Proces

Podczas fazy odkrywania nasi analitycy biznesowi ściśle współpracowali z interesariuszami klienta i konsultantami ds. opieki zdrowotnej w celu zebrania i udokumentowania wymagań projektowych, w tym zrozumienia podróży pacjenta, planowania wizyt, procedur rozliczeniowych i integracji stron trzecich. Na podstawie tych danych nasi programiści skonfigurowali Dynamics CRM, aby spełnić potrzeby klienta i dostarczyć rozwiązanie dostosowane do jego potrzeb. Aby system był intuicyjny i atrakcyjny wizualnie, nasi Projektanci UI/UX opracowała kompleksowe interfejsy umożliwiające personelowi medycznemu płynne wykonywanie rutynowych czynności. W międzyczasie, DevOps engineers managed the system’s deployment and provided ongoing support and maintenance, while QA Specjaliści zapewniali bezproblemowe działanie CRM, rozwiązywali pojawiające się problemy i testowali nowe funkcje.

Ponadto wdrożyliśmy solidne środki bezpieczeństwa, kontrolę dostępu i szyfrowanie w celu ochrony poufnych informacji zgodnie z HIPAA i innymi przepisami dotyczącymi opieki zdrowotnej. 

Obecnie projekt znajduje się w fazie po uruchomieniu, a klient planuje skalowanie systemu Dynamics CRM, aby pomieścić nowe kliniki i szpitale.

Zespół

2
Analityków biznesowych
1
Kierownik projektu
1
Programista front-end
2
Programistów back-end
1
Inżynier DevOps
1
Inżynier QA
team-innowise

Wyniki
36% Wzrost zadowolenia pacjentów po migracji danych do MS Dynamics CRM

Innowise has customized an MS Dynamics CRM integrated with electronic medical records and laboratory results to manage patient information, schedule appointments, and ensure seamless billing and insurance. As a result of centralized storage and management of patient information, hospital staff have a comprehensive view of a patient’s health status, thereby reducing paper burdens and enhancing operational efficiency. Due to streamlined processes and comprehensive medical records, patients experience reduced waiting times, personalized care, and improved communication.

Czas trwania projektu
  • Marzec 2021 r. - w trakcie realizacji

14%

redukcja kosztów administracyjnych

36%

wzrost zadowolenia pacjentów

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow