Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Rozwój CRM dla opieki zdrowotnej: 2x szybsza migracja danych

Innowise udoskonaliło i rozszerzyło platformę CRM dla służby zdrowia, koncentrując się na automatyzacji procesów migracji danych i wdrażaniu usprawnień operacyjnych i analitycznych opartych na sztucznej inteligencji.

Klient

Branża
Opieka zdrowotna
Region
UE
Klient od
2023

Nasz klient jest wiodącym graczem dostarczającym rozwiązania IT dla firm farmaceutycznych. Firma ugruntowała swoją pozycję kluczowego partnera technologicznego, oferując oparte na chmurze rozwiązania BI i AI dostosowane do specyficznych potrzeb rynku life sciences. Od ponad dwóch dekad wspiera największe międzynarodowe korporacje farmaceutyczne, tworząc i wdrażając innowacyjne oprogramowanie mające na celu usprawnienie operacji biznesowych.

Wyzwanie

Migracja danych CRM, zapewnienie jakości danych, i optymalizacja interfejsu użytkownika

Głównym wyzwaniem, przed którym stanął nasz klient, była płynna migracja danych z istniejących systemów CRM różnych firm farmaceutycznych do ich wyspecjalizowanego systemu CRM opartego na Microsoft Dynamics 365. Zadanie to wymagało czegoś więcej niż tylko transferu danych. Klient wymagał kompleksowego zapewnienia jakości danych, ich transformacji i załadowania do nowego środowiska w celu zapewnienia integralności i użyteczności migrowanych danych. Dodatkowe problemy wynikały z:

  • Potrzeba ustandaryzowanego, ale konfigurowalnego podejścia w celu spełnienia specyficznych wymagań każdej firmy farmaceutycznej;

  • Zapewnienie ciągłego działania i wsparcia dla klientów w różnych krajach o różnych strukturach danych i standardach;

  • The client expected us to provide a comprehensive solution that would facilitate smooth data migration. They also aimed to enhance their CRM’s functionality, making it more accessible and user-friendly for global pharmaceutical companies.

Wdrożenie

Niestandardowa struktura migracji, transformacja danych i ulepszony interfejs użytkownika dla CRM dla służby zdrowia

To address the client’s challenge, we concentrated on three key components within opieki zdrowotnej rozwój CRM: opracowanie niestandardowej struktury migracji, zapewnienie jakości i transformacja danych oraz optymalizacja interfejsu użytkownika.

Niestandardowy framework migracji

Nasz zespół stworzył niestandardowy framework migracyjny – skalowalne rozwiązanie do integracji różnych systemów CRM z Microsoft Dynamics 365 i Azure, specjalnie zaprojektowany, aby sprostać złożonym potrzebom przemysłu farmaceutycznego.

Początkowa inicjalizacja kraju i konfiguracja danych: To begin the migration process for a new country within an existing client’s CRM system, we deploy new SQL Server schemas tailored to the country’s specific requirements. This involves configuring pipelines in Azure Data Factory to handle the initial data load, which includes a mix of Excel files from clients and API calls. This stage is critical for establishing a foundational data structure that can be tested and validated in a “sandbox” environment, allowing select customer representatives to perform beta-testing and training with partially complete datasets.

Weryfikacja i przekształcanie danych: Nasze podejście do obsługi przychodzących danych obejmuje skrupulatny proces weryfikacji. Pliki, ustandaryzowane w celu uwzględnienia wspólnych typów danych i kodów, są najpierw sprawdzane wizualnie pod kątem anomalii, takich jak brakujące pola obowiązkowe lub nieregularne kody. Po tej wstępnej kontroli pliki są przesyłane do SQL Server, gdzie przechodzą szczegółowy przegląd i przekształcenie w tabele sformatowane do ładowania Dataverse. Proces ten jest półautomatyczny, z ręcznymi korektami wprowadzanymi w razie potrzeby w celu uwzględnienia różnic specyficznych dla danego kraju. Tworzymy szczegółowe raporty dotyczące rozbieżności danych i przekazujemy je klientowi w zrozumiałym języku, czasami oczekując na poprawione pliki lub kontynuując pracę z dostępnymi danymi i wprowadzając kolejne modyfikacje.

Integracja i wdrożenie produkcyjne: W przypadku krajów korzystających z wywołań API konfigurujemy mechanizmy importu danych i sprawdzamy dokładność transformacji danych przed załadowaniem sfinalizowanych danych do Dataverse. Przejście do produkcji obejmuje równoległe działanie środowisk testowych i produkcyjnych, przy czym te pierwsze służą głównie do celów szkoleniowych i testowania funkcji. Faza ta stanowi kulminację początkowych wysiłków konfiguracyjnych, przechodząc do stanu, w którym nowe dane wprowadzane przez użytkowników klienta albo bezpośrednio wchodzą do Dataverse za pośrednictwem produktów klienta, albo są nadal pozyskiwane z wywołań API, przy minimalnej interwencji wymaganej z naszej strony.

Zautomatyzowane mapowanie danych i czyszczenie oparte na sztucznej inteligencji: Our solution leverages Azure’s capabilities for automated data mapping, reducing manual efforts and the risk of errors by identifying data field correlations across various CRM systems. An Oparte na sztucznej inteligencji moduł czyszczenia danych dodatkowo zapewnia integralność migrowanych danych poprzez identyfikację duplikatów, niekompletnych wpisów i innych niespójności.

Niestandardowe integracyjne interfejsy API i wykorzystanie usług Azure: Opracowaliśmy niestandardowe integracyjne interfejsy API w środowisku Azure, aby uwzględnić różne formaty i struktury danych napotykane w różnych farmaceutycznych systemach CRM. Te interfejsy API, wraz z usługami Azure, takimi jak Data Factory, Blob Storage i SQL Server, zapewniają skalowalność i bezpieczeństwo niezbędne do wydajnej migracji danych i zarządzania nimi. W rezultacie osiągnęliśmy płynny transfer danych i wysokiej jakości procesy ETL.

Koncentracja na konkretnej branży: Nasza struktura jest specjalnie dostosowana do unikalnych potrzeb branży farmaceutycznej, uwzględniając kwestie związane z przetwarzaniem wrażliwych danych, takich jak informacje o pacjentach, szczegóły dotyczące leków i rejestry sprzedaży, zgodnie ze standardami i przepisami.

Our team harnessed Azure Data Factory (ADF) to automate and refine the data preparation process for the client’s CRM. The strategy included:

Zautomatyzowane kontrole poprawności: Using ADF, we set up automated scripts to perform validation checks, ensuring data met the CRM’s requirements. The automated checks help identify and flag discrepancies, such as inconsistencies or missing information, significantly reducing manual review time.

Procesy ETL z wykorzystaniem ADF: Zaprojektowaliśmy potoki danych do wydajnego przenoszenia i przekształcania danych. Mapowanie schematów automatically adjusts data structures from various sources to fit the CRM’s schema and ensures compatibility. For data cleansing, we applied rules within ADF to clean data, like standardizing formats, removing duplicates, and enhancing data quality.

Złożone transformacje danych: For intricate data scenarios, we used ADF’s Mapping Data Flows to create code-free transformation logic, handling operations like joins and conditional splits to ensure data integrity.

Takie podejście zminimalizowało ręczne interwencje, przyspieszyło proces migracji i zapewniło natychmiastową użyteczność zmigrowanych danych w CRM.

Optymalizacja interfejsu użytkownika

Aby ulepszyć interfejs użytkownika CRM dla sektora farmaceutycznego, skupiliśmy się na kilku kluczowych ulepszeniach:

  • Po pierwsze, dostosowaliśmy interfejs, aby był responsywny na wszystkich urządzeniach przy użyciu CSS Grid i Flexbox i zapewniliśmy każdemu użytkownikowi płynne wrażenia, zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i telefonie komórkowym.

  • Następnym krokiem było dopracowanie responsywności za pomocą zapytań o media, optymalizacja pod kątem ekranów dotykowych i małych urządzeń niezbędnych dla przedstawicieli terenowych w ruchu.

  • Usprawniliśmy nawigację, aby zminimalizować liczbę kroków potrzebnych do uzyskania dostępu do ważnych informacji, dzięki czemu CRM stał się bardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkownika.

  • Kolejnym celem było wprowadzenie konfigurowalnych pulpitów nawigacyjnych. Pulpity nawigacyjne pozwalają użytkownikom spersonalizować przestrzeń roboczą pod kątem ich unikalnych potrzeb i przepływów pracy.

  • Aby wyszukiwanie danych było szybkie i dokładne, rozszerzyliśmy funkcjonalność wyszukiwania o zaawansowane filtry i tekst predykcyjny.

  • Uznając potrzebę terminowych aktualizacji, zintegrowaliśmy powiadomienia push, aby informować przedstawicieli terenowych za pomocą alertów w czasie rzeczywistym.

  • Wbudowaliśmy interaktywne wizualizacji danych narzędzia w ramach CRM, aby zapewnić użytkownikom natychmiastowy dostęp do analityka i spostrzeżenia umożliwiające podejmowanie świadomych decyzji.

  • Wreszcie, dodaliśmy funkcjonalność offline do aplikacji mobilnej, zapewniając nieprzerwany dostęp do krytycznych danych, z automatyczną synchronizacją po przywróceniu łączności online.

Technologie

Back-end

 .NET, Microsoft Dynamics 365, MS Dataverse, Azure Dynamics365, Azure Functions, Azure API Management

Zarządzanie danymi

Azure Data Factory, Azure Storage account, SSMS, XrmToolBox, MS Azure Storage Explorer

Bazy danych

MS SQL Server, MS Azure SQL Database

AI

Python, NLP, Matching Models, GPT-3, OpenAI API, Azure Cognitive Services, Azure Data Factory, Databricks

Bezpieczeństwo

Azure Active Directory, Azure Key Vault

Optymalizacja interfejsu użytkownika

CSS Grid, Flexbox, media queries

Proces

Nasz proces rozwoju CRM dla sektora opieki zdrowotnej był realizowany etapami, aby zapewnić płynną migrację i integrację dla naszego klienta. W trakcie tego procesu nasze przestrzeganie metodologii Agile pozwoliło na elastyczność w wprowadzaniu iteracyjnych ulepszeń. Wykorzystaliśmy MS Teams do komunikacji z klientem i Jira do śledzenia zadań, aby zachować przejrzystość na każdym etapie projektu:

Faza odkrywania

Zaczęliśmy od dokładnej oceny istniejących systemów CRM używanych przez firmy farmaceutyczne. Kluczowe było zrozumienie struktur danych, przepływów pracy i specyficznych potrzeb każdej firmy. Nasz zespół ściśle współpracował z klientem w celu zdefiniowania wymagań i oczekiwań dotyczących procesu migracji i rozwoju CRM dla sektora opieki zdrowotnej. Naszym rezultatem na tym etapie był kompleksowy dokument Vision and Scope określający mapę drogową projektu, harmonogramy i oczekiwania.

Projektowanie i planowanie

Nasi specjaliści zaprojektowali niestandardową strukturę migracji, która była dostosowana do specyfiki branży farmaceutycznej. Opracowaliśmy szczegółowe strategie mapowania i transformacji danych w celu uwzględnienia różnych formatów i standardów danych zgodnie ze schematami architektury i planem migracji danych.

Wdrażanie

Stworzyliśmy niestandardowe interfejsy API do płynnej integracji danych. Wykorzystaliśmy zautomatyzowane narzędzia i procesy do czyszczenia i przekształcania danych, aby zagwarantować ich integralność i kompatybilność.

Ulepszenia interfejsu użytkownika

Nasz zespół pracował nad optymalizacją aplikacji CRM na platformach internetowych, tabletowych i mobilnych, koncentrując się na poprawie doświadczenia użytkownika i dostępności. Dostarczyliśmy w pełni funkcjonalną, przetestowaną i zweryfikowaną strukturę migracji wraz z ulepszonymi aplikacjami CRM gotowymi do wdrożenia.

Testowanie i wdrażanie

Innowise przeprowadziło pilotażową migrację dla wybranych zestawów danych w celu walidacji procesu migracji i skuteczności frameworka. Podczas testów akceptacji użytkownika (UAT) zaangażowaliśmy użytkowników końcowych w testowanie ulepszonych aplikacji, zbierając informacje zwrotne w celu wprowadzenia poprawek. Następnie wdrożyliśmy strukturę migracji i zaktualizowaliśmy aplikacje w środowiskach klientów, zapewniając minimalne zakłócenia w istniejących operacjach.

Wsparcie po wdrożeniu

Zapewniliśmy kompleksowe sesje szkoleniowe dla użytkowników końcowych i personelu IT, wraz ze szczegółową dokumentacją dotyczącą nowych funkcji systemu i procedur konserwacji.

Zespół

1

Kierownik projektu

2

Inżynierowie Big Data

1

Programista front-end

1

Programista Python

1

QA Engineer

1

Analityk danych

Wyniki

95% większa dokładność danych i x2 szybsza migracja danych dla klientów z branży farmaceutycznej

The implementation of our solution brought significant improvements in the client’s CRM capabilities. As a result, we enhanced operational efficiency and data management across their pharmaceutical company clientele:

  • Niestandardowa struktura migracji skróciła czas migracji danych o ponad 50%, umożliwiając szybsze wdrożenie CRM dla nowych klientów farmaceutycznych.

  • Zautomatyzowane procesy czyszczenia i przekształcania danych zwiększyły dokładność danych o 95% i znacznie zmniejszyły wysiłki związane z ręczną korektą danych po migracji.

  • Optymalizacja aplikacji CRM dla platform internetowych, tabletów i urządzeń mobilnych zaowocowała wzrostem zaangażowania użytkowników, wykazując lepszą dostępność. Informacje zwrotne po wdrożeniu wykazały wskaźnik zadowolenia wśród użytkowników końcowych na poziomie 90%, podkreślając skuteczność ulepszeń UI/UX w zaspokajaniu potrzeb przedstawicieli farmaceutycznych.

By delivering a tailored solution that addressed both the technical and user experience aspects of the CRM migration, we contributed to our client’s ability to offer a more effective CRM system to their pharmaceutical clients. Our team is continuing the process of migrating data from pharmacy networks to our client’s upgraded CRM system. Currently, we are focusing on the migration process for four specific healthcare clients and pharmacies, tailoring our approach to meet the unique needs and data intricacies of each.

Czas trwania projektu
  • Marzec 2023 r. - w toku

2x

szybsza migracja danych

95%

wyższa dokładność danych

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow