The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Klient jest uznanym na całym świecie producentem mostów odpornych na wstrząsy sejsmiczne z siedzibą w Szwajcarii i działającym w 16 krajach.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
The primary challenge faced by the client was the lack of integration among various divisions’ IT systems worldwide. Each division managed operations using its own set of Enterprise Resource Planning (ERP) systems, accounting, Human Resources (HR) systems, and other IT infrastructures.
To chaotyczne podejście doprowadziło do poważnych problemów z synchronizacją danych między działami, które współpracowały przy projektach obejmujących wiele krajów. Każdy dział prowadził oddzielne rejestry, co komplikowało analizy, raportowanie i planowanie. Co więcej, poleganie na ręcznym wprowadzaniu danych niesie ze sobą ryzyko nieścisłości spowodowanych błędem ludzkim.
W odpowiedzi na te wyzwania zespół Innowise conducted a comprehensive analysis of the client’s digital infrastructure in collaboration with their internal teams. This involved a detailed examination of each division’s operational and reporting procedures with a focus on finance management, project management, accounting, logistical structure, and zarządzania HR. Dzięki temu wspólnemu wysiłkowi uzyskaliśmy dogłębne zrozumienie przepływu informacji w organizacji i zlokalizowaliśmy wąskie gardła.
Wykorzystując naszą wiedzę, opracowaliśmy strategię cyfrowej transformacji koncentrującą się na stworzeniu i wdrożeniu systemu zarządzania danymi and decision-making system based on Microsoft’s suite of tools. This multifaceted system includes several software layers that aggregate data from disparate digital systems across divisions into a unified database. This central repository facilitates efficient management and reporting by providing a consolidated view of information, addressing the previously mentioned challenges of data fragmentation and manual entry errors.
Pierwszym krokiem cyfrowej transformacji było stworzenie dwóch warstw oprogramowania: warstwy integracji i bazy danych.
The integration layer interacts with the existing ERP systems across the client’s divisions. It automatically pulls the data from systems, deduplicating entries to ensure the database only contains accurate, clean information.
Druga warstwa to baza danych obsługiwana przez Microsoft Azure. Przechowuje usprawnione dane, które inne warstwy wykorzystują do generowania zautomatyzowanych, kompleksowych raportów i spostrzeżeń w celu podejmowania świadomych decyzji.
Kolejnym krokiem było zbudowanie warstw, które koordynowały zarządzanie projektami i automatyzację procesów.
Wdrożyliśmy Microsoft Project Operations, ustanawiając jasny zestaw protokołów i wymagań dotyczących zarządzania projektami. Dodatkowe funkcje uzupełniają to narzędzie, aby zapewnić zgodność z lokalnymi standardami zgodności z przepisami we wszystkich oddziałach. Zintegrowaliśmy również rozwiązanie do zarządzania finansami w ramach tej struktury, aby wspierać precyzyjną księgowość i zarządzanie zasobami podczas projektów.
Do automatyzacji procesów w działach użyliśmy Microsoft Power Apps, opracowując niestandardowe rozwiązania programowe oparte na scentralizowanej bazie danych i danych z Project Operations. Te rozwiązania automatyzują różne aspekty analizy i raportowania, znacznie zmniejszając nakład pracy manualnej oraz poprawiając dokładność dokumentacji projektowej i raportów finansowych.
Rozwiązania embedded
Samoobsługowe środowisko uruchomieniowe integracji
Front-end
TypeScript, Power Apps, Power BI
Back-end
Python, rurociąg ETL
Źródła ERP
Microsoft Dynamics, Navision, SAP
Cloud
Azure SQL (MSSQL), Active Directory, Redis
VCS
Git, GitHub
DevOps
Działania GitHub, Azure DevOps
Aby zapewnić sukces tego ambitnego projektu transformacji cyfrowej, nasze podejście do rozwoju zostało skrupulatnie zaplanowane i wykonane przy użyciu metodologii Scrum. Zorganizowaliśmy projekt w dwutygodniowe sprinty, które umożliwiły zespołowi zajęcie się konkretnymi funkcjami i dostosowaniami w kontrolowany, iteracyjny sposób.
Maintaining an open and collaborative relationship with the client was a key aspect of our development process. At the end of each sprint, we hosted demo sessions with the client’s team, during which we showcased progress, discussed potential improvements, and made necessary course corrections.
Beyond the scheduled demos, our team constantly communicated with the client’s representatives. This ongoing dialogue allowed us to promptly address any concerns, gather additional requirements, and integrate feedback in real time.
3
Kierownicy projektów
1
Kierownik ds. dostaw
5
Analityków biznesowych
3
MŚP
2
Inżynierowie DevSecOps
1
Architekt korporacyjny
1
Architekt rozwiązań
1
Architekt danych
1
Inżynier ds. zgodności
5
Konsultanci Microsoft Project Operations
7
Programiści Back-end i Front-end
This comprehensive digital transformation initiative has enabled the client to revamp global operations and enhance collaboration across divisions. By leveraging our extensive experience and the capabilities of Microsoft’s technology ecosystem, we have addressed the critical challenges of data fragmentation and manual errors in project management. The result is a more agile, responsive, and data-driven workflow that positions the client to continue leading in seismic-resistant bridge manufacturing worldwide.
15%
zmniejszenie wydatków na licencjonowanie oprogramowania
20%
wzrost liczby generowanych raportów i analiz predykcyjnych
30%
redukcja ręcznych operacji finansowych
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.